2013-06-18 / 17:58:00 Kategori: Forbidden Love

SNEAKPEEK + TRAILER!

Hej igen, mina fina vänner! Jag vet att det är någon dag för tidigt, men sanningen är den att jag förmodligen inte kommer ha tid att lägga upp det här när det egentligen ska ut, så ni får den tidigare!
I alla fall, vet ni vad det är dags för nu? Jo, det är faktiskt så att ni ska få en liten snabb 'sneakpeek' och en trailer! 
Jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att det här är något som intresserar er. Helt ärligt så har jag jobbat som ett as för att få det här att bli så bra som möjligt, både trailern och hela novellen. Är alltså på cirka kapitel 40 än så länge, så jag har kommit en bra bit. Men ja, som sagt så älskar jag den själv och hoppas att ni kommer att göra detsamma. Jag ber er, snälla döm inte efter de första kapitlena. Ge den en chans. Det kommer ta några kapitel innan den kommer igång, men i vilken fanfiction är det inte så? Det gäller att hålla ut lite innan godbitarna börjar komma.
Sneakpeek!
 
Well, nu ska jag inte tjata för mycket. Här med presenterar jag min nya fanfiction...
 
 
 
 Jamie Johnson hade alltid varit den skötsamma flickan, den flickan som nästan aldrig ställde till med bekymmer och som gjorde allt för att hålla ihop den trasiga familjen. Hennes yttre spelade glatt och hon log alltid för att inte avslöja den djupa sorgen som gömde sig djupt inne i hennes bröst; den smärtan som hennes far för många år sedan orsakade när han lämnade Jamie och hennes mamma för en ny och så mycket bättre familj. Smärtan hade dragit ner hennes mamma på bottnen, fått sorgen att dränkas med sena kvällar och fester som fått Jamie att överges helt och hållet. Med en alkohol beronde mor låg ansvaret på Jamies axlar, något som hennes kontorsarbetande perfektionist till far inte alls tyckte om. Han lyckades övertala Jamies mor att det enda rätta var att Jamie skulle bo hos honom istället, något som fick Jamies redan så krossade hjärta att förstöras ännu mer. Men Jamie hade inget att säga till om och hon kunde inget göra för att påverka hennes fars beslut. När Jamie väl kommit fram träffar hon på den nya, perfekta familjen som lyckats ta hennes far ifrån henne. Jamie störde sig så otroligt mycket på alla perfekta stunder och personer, särskilt den där perfekta sonen Harry som ingen verkade se igenom. Han var ett avskum, det visste hon så fort de träffas. Men sedan händer någonting och hela hennes värld vänds upp och ned. Kommer all den kärlek hon överrumplas med att tränga bort hennes sorg och rädda henne från all ondska hon utsätts för, eller komma den förstöra henne helt och hållet; få henne att hamna på bottnen?
Forbidden Love är en novell där ni får hänga med huvudpersonerna Jamie och Harry genom deras tuffa tider, svåra val och en kärlek så stark att den aldrig verkar kunna brytas.
 
Och där har ni det - Forbidden Love
Ursäktar verkligen då det förmodligen är otroligt rörigt, men handlingen var faktiskt riktigt svår att skriva. Ville inte riktigt komma ur mina fingrar... Well well. Det blir säkert bra, så småningom!
 
Och nu, mina vänner, nu är det dags för det ni förmodligen väntat på ett bra tag; Forbidden Loves trailer!
 
 
 

Ja, vad tyckte ni? Själv är jag faktiskt nöjd med den då det var första gången någonsin för mig att göra något sådant här. Jag hoppas även med hela mitt hjärta att det fick er att bli lite småsugna, för snart drar det igång på riktigt!!
 
Designen hoppas jag ska komma in inom en snar framtid. Så fort den är inne så hade jag tänkt att lägga ut det första inlägget - alltså en prolog! Ser verkligen fram emot alla era åsikter och tankar om min nya novell, så ni får mer än gärna kommentera vad ni tycker och ifall ni ser fram emot det!
Vill även passa på att tacka er alla läsare. Om det inte hade varit för er hade jag förmodligen aldrig börjat skriva igen. It's all because of you.... Jag är evigt tacksam.
Jag hoppas att alla har ett underbart sommarlov nu, det vet jag att ni alla förtjänar. Fortsätt ha det bäst så hörs vi inom en snar framtid. Puss! 
 
Annie
9

Postat av: sara

Jag har läst några utav dina tidigare fanfics, och självklart ska jag läsa denna! Är supertaggad inför denna :D

2013-06-18 @ 18:23:09
Postat av: Alexandra

NU BLEV JAG JÄTTE TAGGAD OCH JÄTTE GLAD SOM BARA DEN!!!!!!! :D

2013-06-18 @ 21:20:45
URL: http://theonedirectionnovells.blogg.se
Postat av: Emelie

Det var min kompis som tipsade mig och jag som bara ÄLSKAR att läsa måste ju kolla, men den verkar grymt spännande attläsa och jag ÄLSKAR trailern, en liiten fråga ocå, gillar du PLL, Ghost whisperes och Taylor Swift? då det såg ut som om ´vissa delar i trailern passade in på dem 3 :)

Svar: Tack så mycket! Jag hoppas innerligt att ni kommer att tycka om den, men jag antar att det bara är att vänta och se!Haha, oj. Det har jag inte ens tänkt på. Det roliga är att jag inte har något emot något av sakerna du just rabblade upp, men de är inte riktigt något jag fastnat för eller lyssnar/kollar på. Lite komiskt att just de sakerna kom med! Haha. Hoppas det besvarade din fråga :) x
onelifeoneloveonedirectionfanfic.blogg.se

2013-06-19 @ 22:07:58
URL: http://pinkwhind.blogg.se
Postat av: Tildis! :) <3

Värkar jätte bra! Längtar sjukt mycket! <3
Kram xx

2013-06-21 @ 00:05:19
Postat av: bella

länkbyte?

http://onedfffanfic.blogg.se

om du vill, kommentera.

längtar

2013-06-23 @ 01:41:24
Postat av: Anonym

Jättebra gjort med trailern och den verkar väldigt bra! Men jag måste fråga, vilket program använde du när filmen gjordes? Var det IMovie? :) x

Svar: Nej, jag gjorde den faktiskt i MovieMaker! Hoppas att det hjälpte :) x
onelifeoneloveonedirectionfanfic.blogg.se

2013-06-23 @ 13:27:47
URL: http://imagineonedirection.blogg
Postat av: ita

Spännande!! :D längtar!

2013-06-26 @ 15:00:23
Postat av: Mirre

Sjukt vacker trailer 😍 får man undra vad den första "låten" i trailern hette? :)

Svar: Det är Skinny Love med enbart piano :) xx
onelifeoneloveonedirectionfanfic.blogg.se

2013-07-15 @ 02:05:39
Postat av: onerightdirection.blo.gg

Hej :) Skulle vi kunna göra ett länkbyte? Btw, älskar verkligen trailern till din ff :)

Svar: Tack så jättemycket! Ja, det hade jag gärna gjort. För din skull (för att fler av mina läsare ska hitta till din blogg), så hade jag dock rekommenderat att göra det när jag lagt upp åtminstone första kapitlet. Skicka ett mail till mig på [email protected] , så ska jag se till att kontakta dig när jag lagt ut första kapitlet och därefter diskutera länkningen. Ska bli skoj! Annie x
onelifeoneloveonedirectionfanfic.blogg.se

2013-07-17 @ 00:35:44
URL: http://onerightdirection.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0