2012-08-03 / 00:13:41 Kategori:

Ang. uppdatering.

Till att börja med, tusen tack för alla era kommenterar! Ni förstår inte hur rörande alla är, helt otroligt!
Nå, nu till saken! 
Jag känner mig jätte, jätte, jätte elak just nu. Jag sa 20-25+ kommentarer och nästa kapitel kommer, men jag trodde inte att ni skulle klara av det såhär snabbt. Och jag är nämligen bortrest och kommer inte ha tillgång till dator förrän måndag/tisdag/onsdag, någon av de dagarna. Därför kan jag INTE ge er ett kapitel innan dess.
MEN, om vi säger såhär; om ni fortsätter att kommentera bra på kapitel 42 och jag vet inte, överraskar mig med en massa kommentarer tills jag kommer hem, så lovar jag att ni får minst 2 kapitel. Vilket betyder att slutet är närmare än vad ni tror.
Men det här är upp till er, kära läsare. Om ni vill ha fler kapitel snabbare så får ni se till att kommentera! 
Love you all, ses om några dagar! xx
0


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0