2012-08-12 / 16:18:59 Kategori: Even angels can fall [Avslutad]

Even angels can fall - Kapitel 45 - sista kapitlet.

Tidigare i kapitel 44:

”…You don’t have to come with me, Louis.” utbrast jag osäkert och tittade ner i marken. ”I don’t want you to see how my mum will react.” ”What? What are you talking about? Of course I’m going with you!” berättade han med en självsäker röst innan han placerade sina händer på mina kinder och lyfte upp mitt ansikte. Hans fantastiska ögon träffade mina och han tittade på mig med ett leende. ”I’m going with you, okay? I not going to leave you.” Orden åkte direkt in i mitt hjärta och jag kunde känna hur mina kinder lätt började ändra färg till svag röd och ett leende åkte upp på mina läppar. Att den killen ens kunde vara så underbar var inte klokt. Någon sekund senare när han lyckats övertala mig släppte han långsamt ner sina händer från mina kinder och lät dem hänga längs sidan. Sedan greppade han tag i min hand och satt den andra på dörrhandtaget. ”Ready?” frågade han. Jag nickade som svars och svalde tungt. ”As ready as I ever can be.”


OBS! LÄS INNAN NI BÖRJAR PÅ KAPITLET!
Skulle vara urgulligt om ni alla kan lägga ner lite tid på att kommentera detta inlägg, det är ju trots allt det sista på EACF. Sorgligt men sant. Det ni skriver behöver inte vara värsta romanerna - även om jag älskar det. Jag vill bara få respons. Jag menar, om ni inte brukar kommentera kanske ni kan göra det nu? Snälla? Tack så mycket. Ni är guldvärda. <3

”That went well.” sa Louis med ett leende som dolde det skratt som retades med att slingra ur hans mun.

Min panna rynkade sig besvärat när orden nådde mina öron och jag reste mig hastigt upp. Jag stödde upp min kropp med hjälp av armbågarna och blängde på Louis som satt på den svarta kontorsstolen tvärs över rummet.

”You’re kidding, right? She was terrible! Such a asslicker!” klagade jag surt och himlade med ögonen då Louis’ skratt fyllde rummet.

”I think she was nice.” sa han med en ryckning på axlarna och tittade på mig.

Snabbt ruskade jag på huvudet och tittade desperat på honom.

”Please, didn’t you hear her? She didn’t gave me any punishment at all. When she saw you she just smiled and told me that it was good that I was home and then it was end with that.” Louis skrattade ännu en gång och skakade på huvudet medan jag granskade hans kropp.

Mina ögon följde varje rörelse han gjorde och han märkte tydligen att jag tittade på honom, för plötsligt harklade han sig i ett försök att få min uppmärksamhet.

”So it wasn’t good that she didn’t gave you any punishment?” frågade han med en mindre glad ton på rösten innan han löst tryckte ner sina tänder i underläppen.

En suck for ur min kropp och jag bet mig lätt i innerkinden innan jag tittade på honom igen.

”Of course it was, but you don’t have to like her. I don’t.” sa jag med en ryckning på axlarna och Louis tittade på mig med en blick som visade att han var allt annat än övertygad. ”Okay, I do. But just because she’s my mother! I mean, she never spend time with me and seems to think that I’m just in the way for her.” erkände jag och bröt ögonkontakten jag och Louis hade.

Plötsligt blev allt mycket dystrare och en obehaglig känsla dök upp i mitt bröst. Även fast jag inte kunde veta om det var sant eller inte så försvann inte den otäcka känslan och inte heller tankarna. Louis måste märkt att jag började tänka efter och snabbt drog han sig upp från stolen och viskade mitt namn medan han gick fram till sängen jag satt på.

”Hey, look at me. Okay? My angel, look at me.” uppmanade han mig när han hade hoppat upp i sängen och lutat sig fram mot mig.

Hans armar höll honom uppe och hans ansikte var så närma mitt att jag kunde känna hans andedräkt som slog mot min högra kind. Tveksamt men med en förståelse av att han inte skulle ge sig, vände jag mitt huvud rakt mot honom och tittade in i hans ögon.

De ögonen som fick mig att drunkna.

”That’s not true, you know that. She loves you more than anything, but it was hard for her too when your father died. She can’t help it, April. I’m sure that if you just give her some time and make it easy for her she’ll be as she used to be in no time at all.” Han tog ett djupt andetag och lutade sig tillbaka en aning. ”Don’t ever believe that she doesn’t love you, because she does. She loves you as much as you love her, even if you don’t admit it.”

Orden cirkulerade runt och runt inom mig och jag fortsatte att titta in i hans bländande ögon medan jag funderade. Djupt inuti mig visste jag att vet var sant, allt det där med att älska henne och så. Det var bara det att jag inte visade det även om jag egentligen ville det mest av allt. Orden han hade sagt gick in för mig mer och mer för varje sekund och snart insåg jag sanningen och hans omtanke.

Plötsligt ändrades min kalla, oroliga mage till varm och trygg från kärleken Louis gav ifrån sig. Ett leende smög sig upp på mina läppar och jag suckade i ett försök att låta sur när jag la armarna om honom.

”Stop being so adorable!” skrattade jag och drog honom ner mot min kropp.

Louis skrattade nöjt med mig och lyfte försiktigt huvudet som jag hade tryckt ner. Lätt lät jag hans huvud glida upp och hans ögon träffa mina och sedan var våra andetag och hjärtslag det enda som hördes. Vi var djupt fokuserade i varandra och allt annat kvittade, båda var fångade i varandras ögon. Hans smått torra läppar fuktades lätt av hans tunga när han desperat lät den massera hans läppar. Min blick var fast på hans läppar och tunga medan hans ögon var spända på mig.

Tillslut slutade hans tunga fukta ner läpparna och stängde munnen. Istället böjde han sig långsamt ner med blicken växlandes mellan mina läppar och ögon. Jag hjälpte han ned med hjälp av händerna jag mjukt hade liggandes i hans nacke och när hans läppar var så närma mina att jag skulle kunna slicka dem med hjälp av min tunga, lyfte jag snabbt och desperat på huvudet och hans läppar kraschade mot mina.

De makalöst mjuka läpparna trycktes slarvigt mot mina innan hans mun jobbade sig neråt och kysste min hals. Jag stängde långsamt ögonen och lät min hand ligga kvar i hans nacke medan han fortsatte att kyssa mig. Tankar på hur bra jag faktiskt hade det även fast jag hade mina upp och ned gångar och frågor om hur det kunde vara möjligt att det var jag som hade Louis började fylla min hjärna och fick mig att tänka. Varför fick jag honom när jag egentligen var den som förtjänade honom minst?

Jag avbröts i mitt grubblande av att två läppar hittade mina och fick mig att vakna till liv. Så fort jag insåg att de fanns där kysste jag honom tillbaks och öppnade ögonen. Hans läppar lämnade mina och istället tittade han allvarligt in i mina ögon med flämtande andetag och en blick full med vilja. Den mintiga andedräkten slog mot mitt ansikte och hans andfådda andning gav ifrån sig höga läten när jag fäste min blick på hans mun.

Snabbt nickade jag utan någon som helst fundering och drog ner honom mot mina läppar igen. Hans händer letade sig fram längs min kropp och stannade sedan vid mina höfter där han lätt trummade på det simpla linnet jag hade på mig. Jag hade slitit mig från hans läppar och låtit min blick leta upp hans fingrar som dansade på en del av min kropp. Det fick mig att rysa. Ännu en gång rycktes mitt huvud upp och ned som ett svar på hans fråga innan han tog tag i linnets kant och försiktigt började dra av det från min kropp.

Han drog det långsamt och försiktigt över mitt huvud, som att han var rädd för att skada mig, innan han med ett leende slängde bort det till andra sidan rummet och kysste mig igen. Hans läppar gav mig slarviga kyssar som arbetade sig neråt och kysste mig över halsen, bröstspringan och sedan mot magen. Läpparna som lämnade avtryck på min mage fick mig att skratta åt kittligheten som uppstod och kyssarna kändes annorlunda när ett leende dök upp på Louis’ läppar.

Jag drog placerade sedan mina händer vid hans käkar och drog försiktigt upp hans ansikte mot mitt så jag kunde kyssa hans läppar. Han hade ett mjukt leende på läpparna som smittade av sig och fick mig att skratta mitt i kyssen.

”You don’t think you should take this off?” frågade jag sedan och släppte hans ansikte.

Istället lät jag min ena hands pekfinger cirkla runt på hans t-shirt och le retligt mot honom. Han skrattade lågt innan han lätt kysste mina läppar och reste sig upp. Den vita t-shirten han hade på sig spände perfekt på de rätta ställena och visade de svaga musklerna som fanns under tröjan. Jag kunde inte slita min blick från hans mage även fast tröjan var på, och när han sedan hastigt drog den över huvudet bet jag mig i underläppen för att inte släppa ur mig ett svagt pipande.

Louis gav mig ett mjukt leende innan han böjde sig ner igen och kysste mina läppar, sedan lyckades han på något sätt rulla runt så att vi bytade position. Alltså satt jag på honom, alltså hade jag kommandot och kunde göra vad jag ville. Med ett retligt flin på läpparna böjde jag mig ner mot Louis’ ansikte och lät mitt hår följa med. Det låg retligt i hans ansikte och fick honom att nästan spotta för att få ut det ur hans mun. Ett skratt for ur min mun och Louis mumlade någon svordom åt mitt hår samtidigt som han skrattade åt mig. Sedan placerade han lätt sina händer vid min svank och drog sedan händerna uppåt längs min rygg.

Han drog händerna längs min rygg några gånger innan han sedan gick upp mot den vita spetsbehån jag hade på mig. Där stannade hans händer och fumlade lite med spännet samtidigt som hans tunga hängde utanför munnen av koncentration. Jag tittade roat på hans min medan han försökte knäppa upp behån, men det tog på en väldans tid. Aldrig har jag mött någon som var så långsam på att knäppa upp en behå. Tillslut lyckades han och nöjt tittade han in i mina ögon. Banden föll längs mina sidor medan jag höll uppe den hängande behån med axelbanden som fortfarande satt på mina axlar.

”And then we take these…” berättade Louis med en menande blick på banden och jag flinade åt honom.

”Why? Don’t you like them?”

Som svar skakade han på huvudet och drog bestämt av banden innan han slängde iväg den som alla andra plagg. Han bytte sedan position igen då han återigen fick kommandot och började kyssa mig med händerna i mitt hår. Helt koncentrerade på varandra och alla kyssar hörde vi inte när dörren lät knarrade till.

”I just wonder- oh God!” plötsligt dök en bekymrad mamma upp i dörröppningen med blicken spänd på sängen.

Hennes panna skapade en rynka och hennes mun ryckte besvärat. Jag kände hur kinderna plötsligt började hetta och jag slår vad om att mitt huvud just nu var illrött. Louis böjde sig snabbt ner för att täcka mina bröst och säkert hans huvud som var lika rött som mitt. Jag knep generat ihop ögonen och placerade sedan händerna över dem.

”I…you…Uhm… I… was just going to ask you if you-” stammade hon förtvivlat och jag skakade på huvudet.

”Mom, go. Now.” befallde jag och hon mumlade tyst.

”Uhm… yes. You’ve probably right… Have fun with your little… game.” sa hon generat och gick mot dörren igen.

Hon var precis på väg att stänga dörren bakom sig när hon stack fram huvudet igen och återigen tittade mot sängen. ”But don’t forget to use protection!”

”Yes mom…” svarade jag henne med en suck innan hon nickade tom på ord och försvann ut ur rummet.

När dörren stängdes bakom henne och ett klickande ljud hördes brast Louis i skratt och tittade på mig. Jag lär händerna ligga kvar i skydd mot att han skulle se mitt röda ansikte medan jag skakade på huvudet.

”That was so not funny!” skrattade jag och tog hastigt bort händerna från ansiktet.

Louis ryckte på axlarna och reste sig sakta upp för att luta sig mot väggen, samtidigt la jag armarna i kors över brösten och tittade på honom.

”Well, now when she knows what I’m doing to you maybe I can do the same with her? I’m sure that she’d love it!” skröt han med ett flin och tittade på mig.

Jag slog honom snabbt med kraft på överarmen innan jag drog täcket över kroppen och hörde Lous’ skratt.

”You’re the one I love, though.” log han svagt och tittade på mig med glittrande ögon.

Jag kände hur kinderna blossade ännu lite till och jag tittade generat ner i täcket. Mina fingrar fumlade med överkastet innan jag vågade titta upp i hans ögon och le.

”I love you too, more than you imagine.” erkände jag tyst innan jag kände ett par mjuka läppar som masserade mina.

Hans läppar gav mig gåshud och jag log mot dem samtidigt som jag la armarna runt hans nacke. Såhär kunde jag leva föralltid. Jag och han, han och jag.

Vi förevigt.


Och där var det slut! Tusen tack för alla kommentarer, ni är helt seriöst underbara.

Och ni skulle bli ännu bättre om alla la ner någon minut på att kommentera, just sayin'. Hehe.

Så, vad har ni tyckt om denna novellen? Själv är jag ganska nöjd. Min bästa hitills tror jag! Dock tror jag att nästa novell också kommer bli bra, vi får hålla tummarna!

Ännu en gång, tusen tack. Ni får jätte, jätte gärna kommentera här också. Älskar er alla. ♥

42

Postat av: Marie

SÅ HIMLA HIMLA HIMLA BRAAAA! :D
Jag önskar att detta inte skulle varit sista kapitlet.. :( Men måste bara säga att denna novellen har varit den bästa jag läst! x

2012-08-12 @ 16:43:27
Postat av: Becca

Jag älskade den, du är ju as bra på att skriva, du beskrev bra så att det fick mig att känna att jag var med i den.
Vilket är bra, när jag satt här och läste det sista kapitlet ville jag bara gråta, den fick bara inte vara slut!
Men allting har sitt slut eller hur?
När jag läser din novell är det som om resten av världen är borta och det är bara jag och datorn kvar.
Novellen känns så levande att jag nästan trott det hänt på riktigt!
Jag älskar den och vet om du gör en ny novell kommer den bli minst lika bra som denna om inte mycket mycket bättre!
Du ville veta vad jag tyckte och nu har du fått svar!
Om du läser denna kommentar kan du inte svara?!
Jag skickar med min mejladdress!
Hoppas inte den jävla kon kommer upp och förstör!

Svar: Åh, tack så hemskt mycket! Självklart svarar jag när ni ber om det. Jag kan helt enkelt inte förklara hur mycket era kommentarer och åsikter betyder. Helt sjukt hur fina ni alla är! Och ja, jag kan inget annat än att säga tusen tack att du tycker så. Jag försöker skriva så detaljrikt så det bara går, men ändå kan man inte skriva för mycket för då kommer man ingenstans. Så man får variera lite! Nästa novell tror jag faktiskt kommer bli riktigt bra. Jag har liksom nästan hela storyn i huvudet och vet hur jag vill ha den. Så jag hoppas till tusen att ni också kommer tycka om den! Men som sagt, tack så hemskt mycket! Det är för er jag skriver.
/ Annie. xx
onelifeoneloveonedirectionfanfic.blogg.se

2012-08-12 @ 17:22:53
Postat av: Alexandra

Kan inte sätta ord på hur bra denna novellen har varit.. Jag hoppas verkligen att du kommer fortsätta att skriva!! :) xoxo

2012-08-12 @ 17:45:54
URL: http://Theonedirectionnovells.blogg.se
Postat av: Minna

Grymt bra måste jag säga! Ofta stör jag mig på noveller eftersom det inte är så många som skriver med så pass bra grammatik som du gör. Det förstör ofta novellerna och då tycker jag inte att de blir bra, oavsett hur bra själva handlingen är. Jag tycker dessutom att din handling har varit ganska unik eftersom många noveller man läser om 1D, nu för tiden handlar om samma saker!

2012-08-12 @ 18:00:49
URL: http://minnahuovinen.blogg.se
Postat av: miranda

åh snälla , för sorgligt att den tog slut. Först förlorar vi i handbool sen tar den här novellen slut oxå. klarar inte mer idag :'(

2012-08-12 @ 18:03:40
URL: http://ourdirection.devote.se
Postat av: Tilda

Åh det var nästan som att man själv fick panik när hennes mamma kom in...

2012-08-12 @ 18:27:51
Postat av: Tilda

Sen tycker jag att det är bra att novellen inte slutar med ett bröllop som de flesta andra skulle ha gjort :)

2012-08-12 @ 18:29:08
Postat av: Tilda

Sen tycker jag att det är bra att novellen inte slutar med ett bröllop som de flesta andra skulle ha gjort :)

2012-08-12 @ 18:29:08
Postat av: Anonym

Så underbart bra novell! Har följt med hela EACF men också gått tillbaka och läst dina tidigare noveller som alla är helt otroligt bra.
Längtar tills nästa! :)

2012-08-12 @ 18:40:21
URL: http://lovenovell.webblogg.se
Postat av: Josefin.

Åh så sjukt bra kapitel, som vanligt menmen den här novellen vad den bästa jag har läst om jag ska säga sanningen har runt 20 stycken på datan men det här var den bästa. du borde bli författare om jag ska vara ärlig, hade lungt köpt en bok av dig :)

2012-08-12 @ 18:42:32
Postat av: Erika Anestedt

Den var grym en av dom bästa novellerna jag läst jag hoppas för guds skull att du skriver en till för den skulle jag se SÅ fram i mot att läsa för du är seriöst GRYM på att skriva du borde verkligen satsa en karriär inom författare för jag vet att så som du skriver skulle allt du skrev bli en stor säljare jag vet i alla fall att jag skulle läsa dina böcker flera gånger om och om igen för du är sjukt grym på att skriva.Jag har läst alla dina noveller och alla är grymt bra och dom blir bara bättre och bättre vilket jag inte trodde gick vid din första novell men jag hade fel för alla är GRYMT bra

2012-08-12 @ 18:52:07
URL: http://erikasfilmblogg.blogg.se/
Postat av: Eve

din novell e så jävla grymm, due så himla duktig på att skriva sluta ALDRIG!!!!!
så jävla grymm och underbar novell!!!!!!!!!!!

2012-08-12 @ 19:39:46
URL: http://myonedirectionff.devote.se
Postat av: Jossan

Så sjukt bra! Älska denna novellen stort alltså! Du är riktigt grym tjejen! Sorgligt att den är slut dock :)

2012-08-12 @ 20:04:46
URL: http://jumpindressage.blogg.se
Postat av: felice

haha, äntligen kom ett nytt kapitel!
det är så jag tänker varje gång du har skrivit ett nytt kapitel, för jag tycker du är så sjukt duktig, och dina noveller är riktigt bra!
jag har läst alla och tyckte om dom andra med!
längtar tills du skriver en ny! :D

2012-08-12 @ 20:08:59
Postat av: Elvira

Älskaaar novellerna du skriver! Det här kapitlet va jätte bra! :)

2012-08-12 @ 20:10:53
Postat av: Nathalie

den var grymt bra, ända från första till sista kapitlet, kan inte säga mer än WOW.. den var grym helt enkelt. Och kan knappt vänta tills nästa novell :D

2012-08-12 @ 20:54:55
URL: http://lovelyone.devote.se/
Postat av: Elsa

Tycker om din novell, även de andra, men det blev lite uttjatat att killarna går i skolan.
Men du är sjukt bra :)

2012-08-12 @ 21:06:25
Postat av: linneaa

asså du e så jääädrans bra på att skriva :D den här var den bästa utav dom du har skrivit (tycker jag :D)
du e så bra på att beskriva kännslor så att man liksom känner sig precis som den person som du skriver om känner sig! aaahhh det är såå bra! kan nt vänta tills näääästa,om du ska göra en till alltså:D<3

2012-08-12 @ 21:25:55
Postat av: Anonym

asså du e så jääädrans bra på att skriva :D den här var den bästa utav dom du har skrivit (tycker jag :D)
du e så bra på att beskriva kännslor så att man liksom känner sig precis som den person som du skriver om känner sig! aaahhh det är såå bra! kan nt vänta tills näääästa,om du ska göra en till alltså:D<3

2012-08-12 @ 21:26:10
Postat av: Alexandra

Du skriver så otroligt bra! det går verkligen inte att förklara. Du borde verkligen bli författare, och det är inte något jag säger bara för att, utan jag menar verkligen det! Jag själv blir inspirerad att skriva, och jag är typ den lataste människan på jorden... Du är så grymt bra! Inte bara att du beskriver vad som händer, utan du gör det på ett speciellt sätt (positivt dådå) som verkligen får en att leva sig in.
Och handlingen har varit så himla bra! Lite annorlunda än alla dem vanliga, på ett positivt sätt än en gång.
Det ända jag skulle önska är att du uppdaterar oftare. Du gör ju redan det, men det är så bra att man blir beroende och vill läsa mer, heheh :3
Längtar verkligen till nästa novell/fanfic börjar så att vi får läsa lite mer awesomness :3

Ursäkta för en bibellång kommentar, men du förtjänar det, du är grym!♥

2012-08-12 @ 21:30:27
URL: http://ponnynissar.blogg.se/
Postat av: Emma

Såååååååå bra skrivet!! Har verkligen älskat denna novell! Love it all the way! :D

2012-08-12 @ 21:37:47
URL: http://oneperfectionnovell.blogg.se
Postat av: Linnea

Du ska vara jätte nöjd med vad du har gjort, jag håller med om att det är den bästa novellen du har skrivit än så länge. Det va bara lite synd att du tappade skrivlusten nu på slutet, man Dick liksom aldrig veta vad som hände med Olivia, zayn, Liam, Harry och niall. Men den är ändå super bra och jag hoppas att du tycker att nästa blir roligare och skriva för en lite längre novell skulle inte vara fel ;) men längtar redan till nästa novell för om du tror att den kommer bli bra, blir den det, lycka till!! :) <3

2012-08-12 @ 22:18:54
Postat av: Sofia

Sååååå himla bra :D

2012-08-12 @ 22:55:46
Postat av: Hanna :D

Jag ÄLSKADE den här novellen.
Sättet du skrev på, karaktärerna, allt! :D

2012-08-13 @ 00:02:50
URL: http://lifeaccordingtomeee.blogg.se
Postat av: Anonym

du är jätteduktig!! :D

2012-08-13 @ 00:26:08
Postat av: Linda

Älskade den, helt klart en av de bästa noveller jag läst, fortsätt att skriva för jag kommer läsa din nästa novell också :) XX

2012-08-13 @ 00:32:54
Postat av: Lisaaa

du är sjukt duktig, och fanficen är en av dom bästa jag läst!

2012-08-13 @ 01:30:43
Postat av: Emma

Ååh, underbart! Riktigt bra slut! Haha, dog lite där när mamman kom in! Hihi ;D Ser fram emot nästa novell :) Om du ska skriva en till? Men det hoppas jag verkligen!

2012-08-13 @ 01:50:09
URL: http://1dnoveller.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Jag sitter och verkligen stortjuter.
Du har verkligen lyckats att få mig att skratta och gråta! Det är bara de som skriver riktigt bra som kan få mig till det..
Jag älskade hela handlingen och det är verkligen din bästa!
Ser fram emot nästa novell du kommer skriva!

2012-08-13 @ 02:42:53
Postat av: Hanna

Den här novellen är helt underbar jag älskar den <33333 Och ett toppen jobb du har gjort :)

2012-08-13 @ 10:06:14
Postat av: Sofia

åh så sjukt bra ! :D

2012-08-13 @ 11:11:29
Postat av: Anonym

Åh, älskade verkligen den här novellen! Var en av mina favoriter. Hoppas att nästa blir lika bra!! :)<3

2012-08-13 @ 11:31:59
Postat av: Debbie!!

Den här novellen har verkligen varit otroligt bra! Man har fått uppleva känslor så beskrivna som ingen annan stans! Men var noga med att inte överanalysera en känsla, för då kan man lätt bli förvirrad. Men annars så har den varit otroligt bra :) längtar till nästa! :) xx

2012-08-13 @ 12:02:42
URL: http://theonedirectionnovells.blogg.se
Postat av: Alexandra - Din främling på Twitter

Denna var en av mina favorit noveller jag någonsin läst, såååååå sjuuuukt bra!

2012-08-13 @ 12:56:39
Postat av: Anonym

AHAHAHHA, sorry för namnet, blev lite fel för jag hade det namnet när jag kommenterade en annan sak förr :3

2012-08-13 @ 12:57:31
Postat av: elin

Så grymt som alltid, synd att det är slut :(
Måste tacka dig för denna novell, jag är väkdigt kräsen när det gäller noveller men detta är lätt den bästa jag någonsin har läst. Ser framemot nästa ;D

2012-08-13 @ 15:10:52
Postat av: Paloma

Jag är rätt så usel på att kommentera men när jag kommenterar så ska blogg.se's ko beta ivägen hela tiden, haha! Men i alla fall, älskar din blogg, dina noveller. Har följt den ända sedan då du bara hade 3-4 kommentarer, wow, du har kommit riktigt långt genom bara övning. Slutet blev faktiskt okej bra! :) Men kan nästa novell snäälllaaaa handla om Nialler? :3

2012-08-13 @ 15:25:32
URL: http://wishforadream.blogg.se
Postat av: ida

SÅ JÄVLA BRA NOVELL!! AAH, jag kommer sakna denna så himla mycket för den har verkligen en speciell handling.. INGEN har skrivit en novell som den här! du är verkligen bäst. jag älskar den xx
det är exakt en sån kille som louis i denna som jag vill ha.. så underbar

2012-08-13 @ 15:27:00
URL: http://idasmusik.blogg.se/
Postat av: Hanna :)

såååå himla bra! hela novellen ! ÄLskar den. den är den bästa jag har läst. det är liksom inte någon annan som har skrivit en sån här novell förut. sorligt att den är slut. Men jag hoppas att du fortsätter på en ny. :) är helt fast vid alla dina noveller :)
Du skriver så detaljrikt och det är bra för då får jag upp en bild i huvudet och kan till och med vara med i novellen själv. haha. på nåt konstigt sätt. aja
Fortsätt som du gör :) du är bäst :) <3

2012-08-13 @ 15:38:44
Postat av: sofia

Jag älskar den hära novellen synd att den är slut hoppasa att nästa blir lika bra!

2012-08-13 @ 18:11:39
Postat av: manda

Den var så jävla bra, älskade vartenda kapitel. Bästa novellen jag har läst, om jag ska vara ärlig. Du skriver så jävla bra att det inte är sant. Och jag tror verkligen att nästa novell kommer bli suuuuuuper! Längtar! <3<3<3

2012-08-14 @ 17:08:48
Postat av: matilda

åhhh!!! jag bara älskar den här fanficen och jag har följt den från början och kan säga att jag inte trodde den skulle sluta såhär jäkla awsume!!! LOVE IT!

2012-08-16 @ 21:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0