2012-08-27 / 23:44:00 Kategori: Allmänt

Tack tusen gånger om, ni är bäst. ♥

Helt ärlig, har jag någonsin sagt hur mycket jag älskar er? Om inte, så måste jag verkligen ta mig tid att skriva det här även fast klockan är mycket och jag egentligen måste sova.
 
Ni, mina egna, speciella, fantastiska läsare, är de bästa läsarna jag någonsin kunnat tänka mig. Och jag känner verkligen att jag inte har tackat er nog för alla era vänliga ord som bokstavligt talat lyser upp mina dagar. Jag har och går igenom en ganska svår tid just nu, men så fort jag loggar in och ser allt fint ni skriver.... Det är helt vansinnigt. Jag hittar inga ord och jag vet inte hur jag ska visa min tacksamhet. Ni får mig alltid på så mycket bättre humör, tack för det. Och att ni ens vill läsa det jag skriver, jag tycker det är galet! En tretton årig flicka från ingenstans som skriver för att hon älskar det och får så mycket beröm när jag vet att det finns så mycket bättre där ute. Alltså, känslan är omöjligt att beskriva. Tack så hemskt, hemskt mycket för att ni läser. Verkligen, det betyder allt. Ni kanske inte tror det, men jag läser alla era kommentarer och jag tar åt mig av allt ni säger, eller ja, skriver. Ni är så otroligt fina allihopa.
Vet ni vad? Jag satt och tittade igenom lite hur mycket kommentarer jag hade fått genom EACF, och förstår ni hur grymt bra ni var? (och är, förstås!) På en kväll, för att få ett nytt kapitel, hjälptes ni åt och fick ihop 50st kommentarer.... GALET! Rekordet är inte långt därifrån, ska ni veta. Jag sitter och fånler och kan inte tänka att det är sant när ni skriver era fina ord, helt otroligt. 
Och ett extra tack vill jag också tillägna till er som kommenterar, verkligen. Ni är underbara. Att ni lägger ner tid på att läsa och kommentera det jag skriver.... Jag bara, söefknlfölmrölreölmfmfölfölew. Jag känner mig stum.
Och kom ihåg, jag är inte ute efter kommentarer, det hoppas jag ni förstår. Det är mer att man (eller i alla fall jag) vill veta hur man skriver, om det är bra eller dåligt. Själv kan jag inte se sådant själv då jag är så kritisk när det gäller mitt skrivande, men ännu en gång. Tack, betyder verkligen tusen. <3
 
När jag kommer hem imorgon från skolan så slänger jag ihop ett kapitel. Tror ni att ni klarar få ihop några mer kommentarer till dess? Jag vet att ni klarar det! 
Ni är mina egna speciella änglar, och min tacksamhet över att ni stannar är så stor så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Tack ännu en gång. xxxx
Annie
2

Postat av: Tilda

Och du betyder tusen gånger mer för mig :)

2012-08-28 @ 07:56:34
Postat av: ida

nawi, du är för gullig:D
tusen tack till ett par underbara noveller <3

2012-08-28 @ 14:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0