2012-08-30 / 20:54:00 Kategori: Allmänt

IDAG HÄNDER DET, TÖSABITAR!

IDAG SKA JAG SKRIVA, NO MATTER WHAT IT TAKES. 

Nej men seriöst. Ni har väntat grymt länge på ett kapitel, eller ja, ni är över gränsen och borde fått ett på direkten. Så så fort jag har duschat och gjort klart min dö-dryga läxa som jag vill sticka sönder med en penna, kniv eller något annat vasst föremål, fortsätter jag att skriva på kapitlet! Jag saknar dig får vänta. Någon som vet om den är sevärd? 
Love you all. xx
3

Postat av: sofia

den är helt klart värd att se, superbra! men tycker ändå att novellerna borde komma i första hand eftersom vi komenterade över gränsen på senaste kapitelt osv, så du inte tappar dina läsare igen :)

Svar: Som sagt så ska jag se den efter jag har skrivit klart kapitlet så ni inte blir utan! :) xx
onelifeoneloveonedirectionfanfic.blogg.se

2012-08-30 @ 21:31:27
URL: http://jumpindressage.blogg.se
Postat av: Ida. R

Jag tycker också den är sevärd! Jag som inte brukar gråta så supermycket inför folk då det gäller film satt och grina till den filmen. Det var en tjej i bion som riktigt bölade, du vet då man stårgråter och inte kan vara tyst. Den är riktigt tänkvärd filmen! Jag tycker självklart du ska ge oss ett nytt kapitel eftersom vi kommenterade över gränsen före filmen men du gör såklart helt som du vill! Huvudsaken är att dina läxor blir gjorda! Och stressa inte igenom dem utan ta din tid så du gör bra ifrån dig ;)

2012-08-30 @ 21:51:12
URL: http://loppaaannn.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag saknar dig är verkligen sevärd! Jag och min kompis satt och lipa genom hela filmen!
Stressa inte, utan uppdatera när du kan! :) xoxo

2012-08-30 @ 21:58:45
URL: http://lookatusnowfanfic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0