2012-08-14 / 21:23:37 Kategori: Allmänt

Liten snabb update över situationen.

Hej på er! Tänkte bara ge er lite information om nästa novell, vad sägs om det? 
Okej, denna novell kommer heta Why fake it? , vilket en av mina otroligt fina läsare har tipsat om. Hur toppen är inte det?!
Den kommer i alla fall komma ut ganska snart. Jag hoppas på att den kommer ut innan jag börjar skolan, vilket är nästa vecka, men om den inte gör det så ber jag om ursäkt. Jag har pratat med hon som håller på med designen och vi har allt under kontroll. Så tyvärr, ni får vänta tills den är klar. För er som vill ha en liten sneak-peak på den, här är en bild! 
Nej men vadå suddig? Haha, nej men det är meningen. Bara för att vara lite elak. :) 
 
OCH NU ÖVER TILL WFI, WIIIE.
Här är då wordprogramet jag skriver novellen i. För att inte avslöja något så täckte jag över texten, men såhär ser det i alla fall ut när jag skriver! Och HÄR kommer då snabb info om den! 
 

Dagen då en av skolans mest populäraste elev, ”El”, återvänder från något lärarna har valt att kalla semester ifrågasätts snabbt vänskapen mellan hon och hennes vänner. Ingen av dem är säker på att det hon gjorde var rätt när hon egentligen borde ha gjort något annat samtidigt som frågan om att hon har glömt dem ställs. I ett försök att bevisa hennes lojalitet hos tjejerna och allt omkring dem kom en av tjejerna på idéen som vänder hela El's värld upp och ned. Hon blir utmanad att göra något grymt, elakt och lågt mot en av de personerna som är svagast på skolan. Och offret blir ingen mindre än den ensamma killen som precis flyttat dit, killen som helst håller sig för sig själv och inte lägger ner tid på att försöka övertala andra om att bli populär. I början känns allt bra och El gör vad som helst för att återfå tjejernas förtroende, men vad händer när man senare inte vill vara med på den lek som spelas och känslorna ändras? Why fake it? är en novell fylld med drama, tårar och i frågesättningar på vilka som är ens riktiga vänner och vad som är sant. 


Så, vad tror ni? Blir den bra? Är såååååå spend över att få höra era åsikter! Har redan börjat skriva på den och har hunnit några kapitel, hehe. Dock ber jag er att ge den en chans istället för att dömma den på direkten. Jag vet att den kanske kommer vara lite seg i början, men vilka noveller är inte det? Men jag ber er, vänta några kapitel innan ni slutar läsa och bestäm er DÅ om den är bra eller inte.
 
Så, här var då en snabb update! Jag hoppas att ni alla fina människor har det bra där ute och att ni har haft ett bra sommarlov! Det har i alla fall jag. Och gissa vad som gjorde det bra? Alla era fantastiska kommentarer som alltid uppmuntrar mig och får mig att känna mig speciell. Vet inte hur jag ska kunna tacka er, ni är helt fantastiska. Puss på er! 
17

Postat av: felicia♥

ahmagad, kommer verkligen att läsa! :'D

Postat av: Sofia

Den verkar jätte bra!

2012-08-14 @ 21:31:43
URL: http://oddreamstory.blogg.ss
Postat av: Victoria

låter verkligen otroligt bra :D ska bli super kul att läsa den :3

men ett tips är att du kan göra styckeindelningar i kapitlen. Jag tycker det är mycket lättare att läsa då :)

2012-08-14 @ 21:32:12
URL: http://englundvictoria.blogg.se/
Postat av: Lisaaa

LÄNGTAR! C;

2012-08-14 @ 21:32:25
Postat av: Ella Sundström

Gah, kan inte vänta!! Oh, kul att du ville ta mitt namn förslag :')

2012-08-14 @ 21:48:57
URL: http://whymefanfic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter helt grymt bra! Längtar efter att få börja läsa!!!! :D

2012-08-14 @ 21:54:36
Postat av: Hanna :D

Wow, Why fake it? låter som en super über awsome novell faktiskt. :D
Längtar tills första kapitlet kommer ut. :D

2012-08-14 @ 22:12:25
URL: http://lifeaccordingtomeee.blogg.se
Postat av: tilda

Åh JAG LÄNGTAR!

2012-08-14 @ 22:35:02
Postat av: valentina

Lääängtar

2012-08-14 @ 22:43:44
Postat av: Alexandra

är verkligen spänd på att få börja läsa den! :D
Den låter sjukt bra och alla noveller är som sagt sega i början! :) xoxo

2012-08-14 @ 23:46:32
URL: http://theonedirectionnovells.blogg.se
Postat av: Paloma

WOHO! :) Taggad som faaaaan på att läsa! xx

2012-08-15 @ 01:12:11
URL: http://wishforadream.blogg.se
Postat av: Emma

Åh! Den verkar hur awesome som helst!
Kommer såklart följa den xD

2012-08-15 @ 01:12:36
URL: http://1dnoveller.bloggplatsen.se
Postat av: Linnea

Den låter helt AWESOME!!!! :D

2012-08-15 @ 09:39:54
Postat av: Jenny

Är grymt spänd på kapitel -!! :D

2012-08-15 @ 19:03:58
URL: http://odnovel.blogg.se
Postat av: Hanna :)

Den låter spännande och bra :) haha du gillar att skriva o händelse i skolan ;)

2012-08-15 @ 22:12:44
Postat av: Kim

Låter som att hela novellen kommer bli jätte bra, som alla andra har varit :P :)

2012-08-15 @ 23:12:31
Postat av: Hanna

Den kommer säkert bli toppen bra :D

2012-08-16 @ 08:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0