2012-02-28 / 15:03:44 Kategori: Moments [Avslutad]

Moments, Kapitel 3

Tidigare i Moments… “We maybe should introduse our self? This is Lottie” sa hon och pekade på en tjej i kanske 13års åldern.
” Felicity ” sa hon och pekade på en till flicka på cirka 11års åldern.
”Then we have Phoebe and Daisy” denna gången pekade hon på två tjejer i kanske 7år åldern.
” And then we have me, Johannah but you can call me Jay, and this is Mark.” sa hon och pekade först på sig själv och sedan på mannen brevid henne. Jag log åt dom och sa:
” Well, it’s very nice to meet you, guys! ”


  

Vi satt i bilen påväg hem till familjen Tomlinson. Stämningen var på topp och alla satt och sjöng med låtarna på radion. Plötsligt sänkte Johannah volymen.

”Sara, just so you know. We have one more in our family, but he Isn’t home that often. But when he comes home, I wish that you’Il like him! Oh, his name is Louis by the way.” sa Johannah medans hon kollade rakt in i mina ögon via backspegeln.

” Oh, okay. When does he come home?” frågade jag henne

“Well, I don’t know exactly, but I think he’s coming in a couple of days or highest a week!”

“Okay, I look forward to meet him!” sa jag och log ett stort smile. Plötsligt kramade Phoebe om mig och sa “ I like you. You’re my new best friend! ” när hon sa det hade hon ett enormt leende på läpparna, vilket även jag hade.

” Do you know Phoebe? I like you to!” sa jag och kittlade henne försiktigt.

När vi äntligen var hemma hos familjen Tomlinson hjälpte Mark mig med väskorna och hela familjen visade mig vilket rum jag skulle få ha. Johannah öppnade en dörr och jag fick syn på ett fantastiskt rum. Jag var verkligen stum.

” Wow, guys. You really didn’t have to this..It really amazing!” sa jag och kände hur glädjen steg inom mig och jag gav alla en varsin kram.

”Well, were gonna go now so you can unpack alone. But just scream if you want something!” sa Johannah till mig med ett leende och hela familjen lämnade rummet. Jag började med att beundra rummet. Tänk att dom hade gjort det här bara för mig. Jag öppnade sedan resväska efter resväska för att packa upp massa kläder och hänga in i garderoben. När jag var klar tog jag min dator och satt den på skrivbordet. Sedan loggade jag in på twitter och twittrade: Wow! This family is awesome! Im so gonna thrive here! Now when I have unpack I think im going for a walk and look at the beautiful Doncaster! You just have to love it here! Xx Sara

Jag log för mig själv och kollade sedan på andras tweeter  när jag såg att någon hade retweetat mig.  @SaaraL, well I hope you enjoy them. They are the best!

Jag märkte sedan vem som hade retweetat mig, Louis. Jag längtade verkligen tills jag fick träffa honom! Jag klickade in på hans profil och fick se en snygg kille. Jag kollade sedan på ” follows” och fick se att han hade över en miljon följare. Jag kollade chockat på summan en gång till.  Min blick kunde inte slitas från den enorma siffran.

 Vem var han?


Nu kom ett kapitel till ut, slänger ut ett till om några minuter. Jag vill verkligen skriva nya, så jag slänger ut rätt många nu dom första dagarna, hehe...
0


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0