2012-07-22 / 12:52:57 Kategori:

Kommentarer & svar.

-Kapitel 38 finns här under.-
Åh, du är guldvärd, sötnos. Det är ni andra också! Att ni tycker om den betyder ALLT, och jag är evigt tacksam att ni stannar kvar och läser, tack så hemskt mycket. Jag menar det, ni är de bästa läsarna någonsin. ♥
 
Tack så mycket, och yes. I do. Det har jag redan svarat på i frågestunden. :) 
 
Tack så hemskt mycket! Haha, var inte avundsjuk! Nu ska jag berätta lite för dig, och hoppas att det hjälper.
 
Till att börja med, headern fixar jag inte själv, utan jag ber andra att göra det HÄR är länkningen till hon som jag beställer hos till nästa design och HÄR är för den jag har nu.
Och nu ska jag berätta hur du lägger in yt klipp! 
 
Först och främst, så går du in på det klippet du vill ha i ditt inlägg, sedan klickar du på dela. 
 
Efter att du har klickat på dela klickar du på bädda in, kryssar i använd gammal inbädningskod och markerar sedan koden så jag har gjort på bilden. 
 
När du har kopierat koden på youtube klippet går du vidare till ett inlägg på din blogg och klickar på HTML.
Här väljer du sedan storlek på klippet. Det finns två stygen height du måste ändra för att byta storlek. Den jag markerade och sedan en på fjärde raden. 
 
Om du ändrar de båda height till 25 så blir den såhär;
Och om man inte ändrar så förblir storleken detsamma, såhär;
 
Sedan är det bara att klicka på 'uppdatera' på HTML länken, och wolá, så är det klart! 
 
 
1

Postat av: ida

när kommer kapitel 39?? :3

2012-07-22 @ 17:30:17
URL: http://idasmusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0