2012-07-25 / 11:49:05 Kategori:

Snart kommer slutet för EACF...

Ja, som rubriken lyder så kommer jag snart avsluta Even Angels Can Fall.Mest för att min insperation på denna är liten och det känns som att det inte finns något mer att skriva om. - Och det är oftast därför ni får kapitel ganska sällan nu för tiden, ledsen för det.
Jag vill göra allt jag kan för att få er att gilla det jag skriver, få er nöjda och så. Men det känns inte som jag kan göra det på denna längre. Det går segt i skrivandet och.... ja, jag vet inte vad som ska hända. 
 
Kan tänka mig att det är jobbigt för er att läsa när det är så långt mellanrum mellan varje kapitel, och det är jag jätteledsen för. Jag vill inte att det ska vara såhär och jag har aldrig känt tidigare att min insperation är slut, men nu är den det. 
För att det nu är ganska långt mellanrum mellan varje kapitel tänkte jag tipsa er om bloglovin. Jag använder det själv och är supernöjd då det är mycket lättare att hålla reda på alla andra bloggar. Ni får hemskt gärna följa min blogg, mest för er egna skull. Dock är det väldigt trevligt att jag har fått 53 följare på bloglovin och 54 på min facebook-sida, så tack så mycket för det! Här följer du min blogg på bloglovin: 
Follow on Bloglovin
 
Så nu vill jag bara fråga, är det okej för er att jag avslutar EACF, snart? Jag vet liksom inte vart min inspiration tog vägen, tyvärr är det så. Eller, vill ni att jag ska vänta tills inspirationen kommer tillbaka på denna? Jag vet inte hur lång tid det kan ta, tiden är inte begränsad för det. Jag har redan tänkt ut vad som ska hända i nästa novell, så där hoppas jag inte att min insperation kommer att fastna någonstans.Då hoppas jag även att jag kommer kunna uppdatera som förr, ni vet när jag uppdaterade varje dag. Förlåt ännu en gång för all väntan.
 
Och om ni nu skulle kunna svara på dessa frågor hade det hjälpt mig enormt. Tack i förhand.
  • VAD tycker ni om denna novellen i sin helhet? Är det något ni saknar?
  • Vill ni att jag ska ha en tävling till nästa novell?
  • Tycker ni att denna, eller hur jag skriver över huvud taget, är rörigt? Jag blir inte arg om ni säger att jag gör det, kritik är bra!
  • Tycker ni att jag ska ha en limit med kommentarerna eller ska jag vänta med att lägga ut kapitlet tills ni har kommenterat tillräckligt mycket på egen hand?
  • Är det något jag borde ändra i mitt skrivande? 
 

Jag vill att alla åtminstone svarar på någon fråga, det hade varit supersnällt. Hade även hjälpt mig otroligt mycket om ni hjälpte mig med att svara på detta. Jag vet ju liksom inte vad ni tycker, hehe. Ursäkta lång text, men kändes att jag behövde skriva det här. Tack, för att ni orkar läsa! :) 

OBS! Om du har en fråga, var vänlig att ställa den i blogresponsen istället för i en kommentar. Lättare för mig och för er att se den. 
18

Postat av: Lisa

Jag tycker den här är bra, men att du ska avsluta den ! För det är lite risk att det blir lite tråkigt ! :)

2012-07-25 @ 12:48:47
Postat av: Linnea

Du behöver inte ändra något i ditt skrivande det är jättebra!
Men om du avslutar denna novell nu känns det nästan som att du slutar mitt i en mening. Det är ju själv klart ditt beslut men jag tycker verkligen om den här novellen så det skulle vara tråkigt om du slutade med den.
Om du nu börjar på en ny så tycker jag verkligen att du ska ha en tävling för jag skulle verkligen vilja ha en chans att få va med i din novell! Xx

2012-07-25 @ 14:09:56
Postat av: SiRl

Du kan avsluta den, så länge slutet känns som ett slut ; )
Novellen i sin helhet har varit VÄLDIGT bra. Det har funnits massor med drama osv... Det är ingenting jag saknar.
Du kan ha en tävling till nästa gång om du inte har kommit på en direkt huvudkaraktär : ) (Om du har problem med dens utessende osv...)
Ibland kan det bli en aning rörigt, men då skriver du oftast i slutet att du var trött när du skrev det eller att de går trögt så... x )
En sak som du kunde göra bättre är att du oftast beskriver en känsla (tex ledsen) som att " Jag kände hur tårarna började rulla ner för ansiktet" och det är jätte bra att du inte skriver " Nu blev jag jätte ledsen." men försök jobba vidare därifrån och försök att variera lite : )
Om du ska ha limit är det viktigt att du har ett kapitel att ge ut när limiten är uppnåd. Annars kommer vissa (inte jag x )) tröttna på att vänta om du säger att nästa del kommer när vi kommenterat sp och så mycket.
Jag tror jag redan svarat på det x )

2012-07-25 @ 16:40:04
URL: http://korkadesida.blogg.se
Postat av: Emma

Jag älskar verkligen denna novell som du skriver nu! Är faktiskt helt kär i den! Haha men du kan väl lägga EACF åt sidan så länge och börja på en ny och sen kanske du får tillbaka inspirationen och fortsätter skriva på den då istället! Ahahahah kram :) xx

2012-07-25 @ 16:49:09
URL: http://oneperfectionnovell.blogg.se
Postat av: annie

VAD tycker ni om denna novellen i sin helhet? Är det något ni saknar? : nej inte alls!!

Vill ni att jag ska ha en tävling till nästa novell? ne c:

Tycker ni att denna, eller hur jag skriver över huvud taget, är rörigt? Jag blir inte arg om ni säger att jag gör det, kritik är bra! : nej :)

Tycker ni att jag ska ha en limit med kommentarerna eller ska jag vänta med att lägga ut kapitlet tills ni har kommenterat tillräckligt mycket på egen hand?
Är det något jag borde ändra i mitt skrivande? vetinte.
jag tycker att du ska börja på en ny om du inte har lust att skriva på denna :)

2012-07-25 @ 16:52:48
URL: http://aanniiebystrom.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag tror att det blir bra om du avslutar den SNART så att det inte bara blir långt och rörigt om du inte har inspiration :)

Och du skriver alldeles underbart, så det behöver verkligen inte ändras på något sätt :3

Och jag tycker att du borde sätta en limit så att man blir mer peppad till att kommentera :3

2012-07-25 @ 17:11:20
Postat av: Anna

Jag älskar novellen,jag förstår om den får ett slut SNART efter några kapitel. Men om du skulle avsluta den nu skulle det kännas som om att du slutade mitt i.
Jag tror att många skulle uppskatta en tävling,men du gör ju förstås som du vill!
Jag tycker inte att du skriver rörigt alls.
Gör som nu,ha en limit då och då,sen ibland får vi kommentera själva.
Ditt skrivande behöver du absolut inte ändra,du har din egna stil och det är det som gör det personligt.
Ändra ingenting!

2012-07-25 @ 17:28:19
Postat av: ida

Jag älskar novellen och det har endå redan hänt så himla mycket så det känns som att den borde trippa ner nu och ha ett avslut snart:) kan du inte ha något RIKTIGT glatt slut? med massa skratt från båda hållen med några sovisar o.s.v. innan du avslutar?:)

Jag tycker du skriver fantastiskt. helt sjukt bra! Ändra inte på nånting för du skriver unikt, det är därför jag älskar dina noveller.

helldre en limit då faktiskt :) för då känner dem som tycker om novellen lite press med att kommentera. annars kan det ta för lång tid med att du lägger upp kapitlet.. xx

INGENTING!!! :)

2012-07-25 @ 17:38:27
URL: http://idasmusik.blogg.se/
Postat av: Marie

Din novell är jättebra och ja tycker inte att du behöver ändra nått med ditt skrivande. Och som någon skrev där uppe så kan du ju lägga denna åt sidan och kanske börja på en ny och sen om du får inspiration så kan du ju gå tillbaka till denna och skriva på den igen. :)
Om du skulle bestämma dig för att ha en tävling till nästa, typ som att någon kan få huvudrollen eller nått så tycker jag att de skulle vara kul. :)
Och det där med limit eller inte spelar ingen roll tycker jag faktiskt. Men jag tycker det är bra om man har en limit för då kanske folk kommenterar och man får mer kommentarer liksom, om du förstår haha. ;)

2012-07-25 @ 18:12:24
Postat av: Qrusmyntha

Novellen är super bra. Inge tvivel om att du e bra på att skriva. En tävling till nästa novell skulle vara roligt! Du borde sätta en limit på kapitlens så du får dina komenatarer som du förtjänar. Du kan avsluta novellen när du känner fört bara slutet känns som ett slut! Kram:))xx

2012-07-25 @ 21:27:54
Postat av: Emilia

EACF har varit helt underbar att läsa. Har fått tårar i ögonen,fått rysningar,romantiska stunder då man bara vill ha mer och massor av annat.
Helt sjukt duktig är du för att vara 13 år, kan säga att jag blev rätt chockad när jag såg att du var ett år yngre än mig, då jag trodde att du var runt 16-18 eller något XD
Älskar att du lyfter fram olika sidor från killarna, som tillrxempel Att Louis och Niall är ''bad boys'' och Harry också, fast den snälla typen ^^
Om du nu tappat inspirationen så kör på nästa och fixa ett grymt avslut till denna ^^
Längtar redan till nästa ^^<3

2012-07-25 @ 22:15:26
URL: http://MsCarrot.tumblr.com
Postat av: Hanna :)

EACF har varit den bästa novellen jag läst hitils! :) <3 Men om din inspiration är slut och de redan har en ny novell på gång, tyvärr jag att du ska sluta på EACF och börja på den nya novellen :)

Själva novellen tycker jag har varit super bra , du har skrivit den med sån bra känsla. Och den är så romantisk med massor av drama , som jag älskar. :)
Men sluta den inte nu. Det blir för tvärt, som att man slutar mitt i en historia. Om du vill sluta den i nästa kapitel , spola fram lite i tiden, så att man åtminstone får veta vad som hände med alla :)

Nej tycker inte du behöver ändra något i ditt skrivande. Ibland kanske det är lite rörigt när man hoppar från olika perspektiv och då också byter miljö. Om du förstår vad jag menar.... Aja.

Nej tycker inte du ska ha en tävling om att få vara med i novellen. Asså det är kul med tävling. Men det brukar bli bättre om författaren väljer karaktärer själv, då kan man också forma dom som man vill.

Jag tycker ju om att få nya kapitel ofta. Men om du känner att du vill ha ett antal kommentarer innan nästa del så gör det. Det är ju iförsej ett sätt att spara tid. Men men , du får bestäma själv . :)

2012-07-25 @ 22:36:13
Postat av: Anonym

Om din inspiration är slut kan du sluta novellen, dock MÅSTE du avsluta den som ett riktigt slut, hahaha! :D Det här har vart en av de bästa novellerna jag läst! Så sjukt glad att jag hittade denna! Du skriver så sjukt underbart bra! Känslorna och allt! Tycker inte du saknar något när du skriver! Tycker inte du ska ha tävling, håller med Hanna, det blir alltid bättre om författaren kommer på en karaktär än att ta någon som redan finns. Jag tycker inte denna är rörig. Jag har fattat allt. Dte är bra med det som hänt förra kapitlet överst, så man kommer in lite i vad som hänt! Jag tycker det är bättre med kommentars limit, för då är det oftast fler som kommenterar, men ta inte för hög bara!

2012-07-25 @ 22:48:39
Postat av: Julia Grankvist

1. Jag älskar verkligen den här novell, jag saknar inte så mycket, eller jag kommer inte på något.
2. Det skulle vara kul och du hade en tävling till nästa novell!
3. Jag tycker ärligt talat att du skriver as bra, jag älskar dina noveller eller vad man ska säga!
4. Nej, jag tycker inte att du ska ha en limit grej ;)
5. Det finns nog inget jag kommer på iaf.

Love to your novell ;) <3

2012-07-26 @ 00:07:23
URL: http://welivinginadream.devote.se/
Postat av: Adriana

Jag tycker att denna novell har vart jätte bra, du borde avsluta den, med ett slut som känns ''äkta'' och sen börja på en ny ;)
Du har gjort ett jätte bra jobb, verkligen!
Du borde ha en limit på kanske 20-30 kommentarer eftersom 50 kanske känns lite väl mycket (även om du är värd dom)men somsagt, superduper bra och lycka till på din andra novell! :D

2012-07-26 @ 03:42:09
Postat av: Rebecka

Jag tycker din novell är superbra! Liiite för långt drama bara, eller så är det bara jag som är desperat (mer troligt) men det här är faktiskt en av dom bästa novellerna jag någonsin läst och jag älskar hur du skriver och förklarar allting! Du är verkligen grym och jag vill inte att du ska sluta med detta. EACF måste sluta så det känns bra och äkta liksom, för man lever ju in sig trotsallt i dom här och då måste det kännas "bra" i slutet liksom om du fattar?:) JUst keep it up!! :D

2012-07-26 @ 12:12:20
URL: http://rebeckahellbergh.blogg.se/
Postat av: vida

Jag tycker allt har varit jätte bar i den här novellen jag gillade att alla gick på high school men iaf ja jag tycker du borde ha en tävling haha :D:D <3333

2012-07-26 @ 22:19:44
URL: http://sweetonedirection.bloggplatsen.se
Postat av: it`s my secret

VAD tycker ni om denna novellen i sin helhet? "super, har inte läst den från början så det blev lite konstigt i slutet eftersom jag inte visste så mycket" Är det något ni saknar? "nej"
Vill ni att jag ska ha en tävling till nästa novell?
"vet inte, eeh"
Tycker ni att denna, eller hur jag skriver över huvud taget, är rörigt? Jag blir inte arg om ni säger att jag gör det, kritik är bra! "nej, eller kanske lite, skifta inte perspektiv så ofta och och t.ex du vill skriva vad både louis och zayn gör så skriv typ zayns perspektiv 2 timmar innan *händelse*"

Är det något jag borde ändra i mitt skrivande? "inte mer än det LILLA jag har nämt, du skriver awesome"

jag läser typ 100 bloggar (inte bokstavligt då) och alla är speciella men jag är SUPERtrött (kl: 01:48) men kan ALLDRIG sluta läsa alla awesomea noveller

2012-07-31 @ 01:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0