2012-06-25 / 11:43:36 Kategori:

ÄNNU fler länkningar!

Ännu en gång, förlåt för jag glömde vissa! Men jag gav ju chansen till andra som inte hann, så ja. :)
Annars så finns kapitel 29 här under för er som inte vill läsa.
 
 
 
Min novell heter Dare To Dream och
handlar om Jennifer från Lidingö och
hennes dröm om att bli artist. Det är
en One Direction novell och killarna
får en stor del i hennes försök att finna
sin dröm. Den är rätt ny och jag har skrivit
24 kapitel än så länge vilket bara är början
på en på en lång novell.
 
 

 
 
 
 
 
 
Detta är min nystartade novellblogg hade en innan
som var över ett år .Men jag ville ha något nytt ,
denna novellen som jag nu just har börjat med
kommer skilja sig från alla andra noveller om hur
man blir kär så kolla in och läs!Och så ska ja
förvana er att min design är inte upp en den
kommer så novellen ser just nu ut som en vanlig
standard men kicka in !
 
 
 


Anna-Belle söker sitt drömjobb på en av världens
lyxigaste kryssningar. Knappt 2 veckor efter hon
skickade in sin ansökan fick hon ett samtal från
en arbetsansvarig på skeppet och fick det
godkänt. Anna-Belle flyger till London för att
sedan bege sig ut till kusten med bil där hon
sedan får sina uppgifter och bland annat möter
sin nya vän Zara. Av en slump får de samma
arbetsuppgift. De kommer varandra nära och
dagarna innan passagerarna kommer går ett
ryckte om att självaste One Direction ska
spendera sin semester på skeppet. Anna-Belle
bryr sig inte särskilt mycket om dem, men visst
är det något speciellt med en av dem... Efter
tidigare förhållanden vågar hon inte lita på sina
känslor och vet inte vad hon känner. Hinner
Belle lita på vad hon egentligen känner
för honom?




Jag hoppas att det här var alla, annars får jag fixa det en gång till, haha!
Kika in på bloggarna! Dit kommer du genom att klicka på bilderna.
2

Postat av: Anonym

Går det fortfarande att bli länkad? Skapade nämnligen min blogg idag ;)

2012-06-25 @ 16:58:18
Postat av: Jennifer

Hej! Jag skulle gärna också vilja göra ett länkbyte :) går det fortfarande? Kram!

2012-06-25 @ 21:10:02
URL: http://directiondreams.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0