2012-06-21 / 22:06:12 Kategori: Allmänt

FLASHMOBEN I STOCKHOLM NU I SOMMAR!

Svar; Ja du. Det är något jag verkligen vill och hoppas att jag ska. Ska snacka med lite kompisar och se om dem vill hänga med, men förhoppningsvis så ska jag dit även fast det tar sådan himla lång tid att köra dit, haha! :) 
I alla fall, för er som inte vet det så ska det vara en flashmob i Stockholm i sommar. Mer information hittar ni på deras -> facebooksida <- och på deras -> blogg <- 
Btw, så är jag medlem i gruppen på facebook, så vem vet. Ni kanske hittar mig? ;)
Dock säger jag inte vad jag heter i efternamn. Men vad jag vet så finns det bara fyra stycken som heter Annie i gruppen, så ja. Jag vill inte avslöja något. Men ni får gärna skriva vad ni tror i en kommentar, haha! :)
Vem vet, kanske jag avslöjar det senare så ni kan komma fram och säga hej till mig? ;)
 
 
2

Postat av: anniebyströööm.

Hihi, heter du Andersson i efternamn, isånna fall har jag hittat dig cx

2012-06-21 @ 22:19:58
Postat av: sandra

andersson, brunsås eller adolfsson? haha ;)

2012-06-22 @ 14:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0