2012-06-07 / 20:58:49 Kategori: Allmänt

Hjärnsläpp

Åh, något riktigt irriterande är när man har hjärnsläpp och inte kommer på något alls att skriva om. Därför tänkte jag nu fråga er.


Till att börja med, vem tycker ni April ska bli tillsammans med? Hur ska det bli och vad vill ni ska hända? Alla förslag är toppen och kommer hjälpa mig supermycket, så nu hoppas jag att folk faktiskt kommenterar här.

xx Annie

51

Postat av: Isabelle :)

Jag vill att hon och Liam ska bli ihop, och typ Olivia blir typ helt plötsligt av någon anledning kär i Niall, hehe. Vet att det var en cp id'e men jag är lite konstig :D

2012-06-07 @ 21:00:31
URL: http://novelledirectionone.devot.se
Postat av: Liz

Tycker att hon ska bli tsm med Louis (a)

2012-06-07 @ 21:04:04
URL: http://onedirectiioon.blogg.se/
Postat av: Alexandra

April ska bli ihop med Liam om någon!

Jag tycker att det ska bli romantiskt med både mycket kärlek och drama, det kan aldrig bli för mycket av drama! :Dxx

2012-06-07 @ 21:04:27
URL: http://theonedirectionnovells.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet inte varför, men jag vill att Louis ska kriga för henne och sedan förändras... Det blir triangeldrama mellan Louis, Liam och Niall för att alla gillar henne.. Osv :)

2012-06-07 @ 21:06:24
Postat av: hannah

tycker att hon ska bli ihop med Louis, hade varit awesome :)

2012-06-07 @ 21:06:32
Postat av: miranda

jag tyckeeeeeer att april ska bli tsm med niall :D

2012-06-07 @ 21:06:51
URL: http://ourdirection.devote.se
Postat av: Sofia

Kanske som en kommentar ovanför, fast kanske att Niall och Louis.. och kanske liam krigar om henne verkligen men hon därimot börjar gilla någon helt annan :D Typ Harry! Eller Zayn! :D Och han förövrigt har en flickvän... eller är ointresserad.. Men tillslut vinner hon hans hjärta fast då inser hon att Lou&Ni&Liyuum gillar henne och det blir drama osv! Lol det där kunde ju bli riktigt bra.. KOM IHÅG VEM DU FICK IDÉERNA FRÅN ;)

2012-06-07 @ 21:09:42
URL: http://directionstorys.blogg.se/
Postat av: Elvira

jag tycker att April ska bli ihop med Niall.Jag vet inte varför men jag bara tycker det.Och du kanske kunde skriva om att April får reda på att Nialls pappa också har dött och sen blir det typ kaos.Sen så börjar typ April få känslor för Niall.Bara ett förslag alltså.

2012-06-07 @ 21:20:06
Postat av: H

April och Liam helt klart!!! Och så rycker jag stt Louis ska få känslor för Olivia och försöka bevisa för henne att han är "en bra kille" egentligen och så blir dom tillsammsns

2012-06-07 @ 21:27:03
Postat av: H

April och Liam helt klart!!! Och så rycker jag stt Louis ska få känslor för Olivia och försöka bevisa för henne att han är "en bra kille" egentligen och så blir dom tillsammsns

2012-06-07 @ 21:27:29
Postat av: Anonym

Jag tycker det ska hända mer med typ April och hennes mamma så att hon går ut och festar mer, kanske råkar ligga med Louis igen, eller Niall, så blir allting jättejobbigt! Sen ska Liam vara Aprils bästa vän och så ska April först bli kär i Louis, av nån andledning, sen står Louis och hånglar med Olivia och då ska April springa till Liam och dem lever lyckligt i alla dagar, typ% :D x

2012-06-07 @ 21:28:42
Postat av: Maya

Tycker hon ska bli tillsammans med Liam! Och sen typ upptäcker Lou att han är kär i henne på riktigt.. och börjar tänka på hur idiotiskt han bettet sig osv osv. och typ ändrar sig till mer normal.. men April är kär i Liam..och så.. xD

2012-06-07 @ 21:29:04
Postat av: Debbie!!

Och, btw, hete Debbie... Min mobil e jobbig :c

2012-06-07 @ 21:29:44
URL: http://theonedirectionnovells.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vet inte riktigt. Liam eller Niall tycker jag ^^



Önskar att Louis fortsatte vara Badass och var på henne ;)



Du är grym! :D

2012-06-07 @ 21:33:58
Postat av: Anonym

Jag tycker helt klart att April och Liam ska bli tillsammans!

2012-06-07 @ 21:42:23
URL: http://imagineonedirection.blogg.se/
Postat av: Minna

LIAM! Men någonstans mitt upp i så inser Louis och kanske också Niall vilka asholes de varit och inser sedan hur sjukt kära de är i henne. April mår dåligt över det men de bestämmer sig för att vara vänner och sen blir någon av de tsm med Olivia!

2012-06-07 @ 21:44:43
URL: http://minnahuovinen.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag tycker att hon och Louis ska fortsätta att bråka, men att hon sen börjar gilla honom och han har ju typ alltid gillat henne så dom blir ett par. Sen tycker jag att Liam blir avundsjuk och arg, sen tycker jag att Olivia ska "fortsätta" gilla Louis och att han också blir avundsjuk av april och Louis..

Liten snabb ide jag kom på.. :P

2012-06-07 @ 22:06:51
Postat av: Valentina

Jag vet inte vad jag ska säga :-/ men e asså många säger att niall och Louis och Liam ska kriga för henne men sen när hon väljer någon så kmr ju dom 2 andra bli ledsna men typ om hon inte väljer Liam så kan man typ sen skriva att han träffar Danielle osv åhhhh vet inte :-/

2012-06-07 @ 22:13:28
Postat av: Linnea :)

Jag tycker att April ska bli ihop med Louis, att hon och Liam fortfarande är vänner och att louis förensras sen lite i slutet och verkligen förstår att han gillar inte bara hennes utseende utan mycket annat också och att Liam förstår henne när hon säger att hon gillar Louis :) lite komlicerat men ändån :D

2012-06-07 @ 22:18:04
Postat av: Anonym

harry eller louis

2012-06-07 @ 22:30:40
Postat av: Hanna

Tycker precis som Linnea!! LOUIS<3

2012-06-07 @ 22:38:54
Postat av: feliciaaa

LIAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-06-07 @ 22:45:28
URL: http://zaynnovell.devote.se
Postat av: elin

nej jag tkr faktiskt oxå louis, att han typ ska inse att han har gjort sjukt fel och verkligen gillar henne på riktigt.. så blir det ju massa drama genom det och så förändrats han sådär liksom... sen så kan ju liam bli väldigt såhär sur då typ och vill att april ska hålla sig borta från honom, att han är väldigt beskyddande och inte alls gillar att april e tsmns med honom - men att hon är envis och medveten om att louis faktiskt har förändrats och står på honoms sida. För jag tkr faktiskt att Liam käänns bättre som en vän liksom ! :)

2012-06-07 @ 22:50:41
URL: http://onedirectiionnovell.blogg.se/
Postat av: Paloma

Jag tycker faktiskt Niall, tror jag är den ända som tycker det, huh? Men Niall kan ju vara lite snuskig & så som han är nu, men kanske falla för henne, på riktigt och förändras osv? Kram! x

2012-06-07 @ 23:05:47
Postat av: Paloma

Glömde att tillägga att det kanske har hänt något inom Niall, tex att hans Bror dog förra året/hans mamma dog i Cancer. Då kanske dem öppnar sig mer för varandra, kan snacka om det osv? :)

2012-06-07 @ 23:08:04
Postat av: Qrusmyntha

Jag tycker att hon borde bli tillsammans med Harry. Att det visar sig att han inte är en sån dålig kille utan en schysst kille. April och Harry! :))))<3

Btw du skriver otroligt bra. Kärlekntill dig och din novell:)

2012-06-07 @ 23:19:14
Postat av: Alice

Jag tycker att hon ska bli kär i Harry och så han i henne. Då blir dom ett par, också blir alla dom andra killarna sura och försöker att få henne att få upp ögonen för dom men allt hon ser är Harry. Och Louis kan vara lite badass men sen ändra sig och blablabla. Vet inte hur det ska sluta men i alla fall.

2012-06-07 @ 23:24:12
Postat av: Ida. R

April - Liam

Olivia - Louis

Helt klart!

2012-06-08 @ 00:59:58
URL: http://loppaaannn.blogg.se/
Postat av: Ida. R

eller Olivia och Niall...

2012-06-08 @ 01:00:14
URL: http://loppaaannn.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag tycker Louis ska typ bli snäll mot henne så dom blir tillsammans :)

2012-06-08 @ 05:41:09
Postat av: felice'

Jag tycker Louis, att han ska kämpa för att få April och bli liite snällare (:

2012-06-08 @ 06:44:13
Postat av: Nathalie

Jag tycker att Liam och April ska blir ihop.. och att Louis ska få verkligen kämpa för Olivia... liksom att han måste visa att han är den bra killen, att han liksom slutar vara den han är nu !!

2012-06-08 @ 06:51:59
URL: http://lovelyone.devote.se
Postat av: Aya

Hon ska bli tillsammans med Liam, men är inte liksom "kär" hon är bara förvirrad. Sen tänker Louis om, och kommer på att han gillar henne på riktigt, så han försöker vinna hennes hjärta. Han drar sig ut ut gänget med Harry och Niall, och är ensam. Men Niall tänker inte ge sig, så han vill vinna. Men egentligen så har han inga riktiga känslor, utan han vill bara visa Louis.

2012-06-08 @ 08:48:38
Postat av: Cecillia

Jag tycker att hon först ska bli tillsammans med Liam, sen typ händer de något, o Liam gör slut. Och då för att jävlas med Liam blir hon tillsammans med Louis? ;) Hahahaha, man ska inte fråga mej om något sånt här,för jag suger på sånt xd

2012-06-08 @ 13:29:43
Postat av: Cecillia

Glömde tillägga att sen när Louis och April blir tillsammans han verkligen tar det på allvar och visar sina känslor. Sen kanske Liam försöker förklara för henne att han inte är nå bra och att hon borde hålla sej borta från honom. Och sen blir hon förvirrad och inte vet vad hon ska ta sej till osv. Heheh ^^

Btw. ÄLSKAR DIN FF!

2012-06-08 @ 13:34:23
Postat av: Linn

Kan man inte göra så att, April mår så jävla dåligt, att hon bara vill få alla andra att må dåligt också, och att hon vill ha spänning, Så hon typ, trånar efter louis, och typ har sex med han flera gånger, och louis verkligen faller för henne, Men de är då hon går till harry, och gör samma sak med honom, får han på fall, har sex med honom, och sen drar hon till niall, och gör om allt, sedan zayn, och sen liam. Men ingen vet något, louis tror att hon bara håller på med honom, detsamma gör niall, harry, zayn och liam. Eller nått, att hon typ är otrogen, har alla killarna som sina hemligheter, och tillslut erkänner hon, och krossar killarnas hjärta, bara för att dom ska få reda på hur det känns när man blir playad, Men sen, så ska historian handla om Louis och April tycker jag :D

2012-06-08 @ 14:41:38
Postat av: Linn

Och sen tycker jag, att HARRY ska komma in MYCKET mera i novellen, och VERKLIGEN trånar efter April också, Och att Han, Niall Och louis VERKLIGEN har kvar sin badass attetyd, och gör allt för att ligga med april, och få henne till att bli sin.. you know, ta inte bort badass attetyden :D

2012-06-08 @ 14:45:25
Postat av: Anonym

Jag tycker att Liam och April ska bli tillsammans och sedan Louis och Olivia!:)

2012-06-08 @ 15:37:03
Postat av: Tanja

jag tycker att Liam och April ska vara tillsammans men Louis , Harry och Niall gör de svårt för dom , när dom håller på med henne. Louis försöker att få olivia med sin basass attityd :)

2012-06-08 @ 16:53:06
URL: http://twitter.com/TORRISTA_ZAYN
Postat av: Linda

Tycker det hade varit sjukt roligt och interessant om hon och Louis typ playar varandra. De bara utnyttjar varandra, och senare märker de att de verkligen gillar varandra men vill inte erkänna det. De ska fortfarande vara riktigt otrevliga mot varandra. Liam tycker jag bara ska bli hennes bästa kompis som hon kan berätta allt för.

2012-06-08 @ 16:54:35
Postat av: Linda

Måste också tillägga att hon måste inte vara den "bra" personen som alla skriver om i 1D noveller, hon kan vara riktigt taskig, det blir bara roligt för då hör hon och Louis ihop mer ;)

2012-06-08 @ 16:55:52
Postat av: Annie

Jag tycker det ska hända mer med typ April och hennes mamma så att hon går ut och festar mer, kanske råkar ligga med Louis igen. som en kommentar där uppe sa också bråkar dom osv . de är bra att hon är den här badass tjejen.. inte att hon ska vara snäll som i alla andra fanfics! :D Älskar din ff , you go girl! xx

2012-06-08 @ 17:38:46
Postat av: Anonym

jag tycker att april ska bli tillsammans med antingen louis. varför vet jag inte rikgt... kanske för att han har den här badass attityden och det har hon också på ett annat sätt. det skulle också vara kul att läsa om hon 'försökte' det med liam men att det inte fungerar - att de börjar bråka av någon anledning. han hatar som sagt när folk ljuger, så hon kanske gör det igen. någon riktigt fet lögn: att hon ligger med louis igen av någon anledning men säger det inte till liam genom att ljuga om det. typ att hon har sex med louis någon random kväll när hon egentligen skulle på dejt med liam och sen säger att hon hade huvudvärk/mensvärk eller någon annan såndär lam ursäkt. sen får liam reda på det på något sätt också börjar dom bråka och en massa skit händer. sen dras niall, harry och zayn in på något sätt med men slutar med att louis och april blir tillsammans.

btw, jag älskar verkligen den här fanficen! den är så sjuuuuukt bra xx

2012-06-08 @ 19:07:40
Postat av: Anonym

LIAM SKA BARA VARA HENNES BÄSTA VÄN SOM HON KAN BERÄTTA ALLT TILL, INGET MER! Det ska vara Louis och April...

2012-06-08 @ 20:35:04
Postat av: Anonym

tycker att kanske att april och liam ska vara bästa vänner, och liam får känslor för olivia och louis måste kriga för att få april för han vill ha henne på riktigt lixom, asabra iaf

2012-06-08 @ 21:01:51
Postat av: Sanna

Harry :) xx

2012-06-08 @ 21:57:41
Postat av: amanda

Håller med Qrusmyntha :)

Harry! x

2012-06-08 @ 22:12:58
Postat av: Lisa

Harry :))

2012-06-09 @ 00:06:54
Postat av: Ivana

Jag tycker inte att Liam ska bli tillsammans med April, det känns så tråkigt och förutsägande!

Det känns som det kommer bli för ehm, lamt om dem blir tillsammans. Jag vill att April ska bli tillsammans men Niall och Louis ska bli sur och försöka förstöra för dem men i slutet så ska han inte ha några vänner kvar, få skulldkänslor osv sen säger han förlåt och dem blir vänner men senare i fanficen i X-factor (om du ska skriva om det) så ska April vara otrogen med Liam och Olivia ska ha känslor för Liam och blir ledsen och sur på April som då blir förvirrad och hon börjar skolka och blir tillsammans med Lou igen efter en lång diskution, bråk, tårar och det får gärna ta 4-7 dagar för dem att bli tillsammans men när dem är tillsammans så smygträffar hon Liam men Liam kan inte fortsätta smygträffas han tycker bara att det är fel osv då kommer April in i en depp period och jag vill att hon ska dö i självmord.



haha, säkert helt fail men jag försökte mig på något iaf. huhu, känns kanske fel med självmord men jag tyckte det passade in.

2012-06-10 @ 01:08:33
Postat av: Ivana

menade blir tillsammans med Niall igen* haha

2012-06-10 @ 01:10:21
Postat av: Anonym

Jag tycker april och louis !:)

2012-06-10 @ 18:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0