2012-06-16 / 15:32:21 Kategori:

Kort.

Hej! Ville bara berätta lite kort hur det ligger till, eller gå och gilla min facebook-sida där jag alltid skriver varför jag inte uppdaterar m.m. 
Så gå in och gilla den och gör mig glad!

Sen ville jag bara berätta att det förmodligen kommer ett kapitel ikväll/inatt, och om inte så kommer det imorgon. Ursäkta för väntan, men som sagt, bråk och livet kom emellan.

Förlåt om något blir konstigt eller så nu, men blogg.se har ändrat 'design' eller vad man ska kalla det och jag känner mig helt lost, haha! 
- Annie xx
3

Postat av: Pernilla

Haha, vet hur du känner! Fattar ingenting asså!!! :o xx

2012-06-16 @ 16:27:12
URL: http://asummertoremember.blogg.se
Postat av: Elvira

Kan du lägga den som länk.Skulle bli lättare då !! Jag säger inte att du måste.jag bara tycker det blir lättare då.

2012-06-16 @ 16:46:43
Postat av: Elvira

Oj förlåt.Glöm det jag sa.Jag såg länken efter jag hade kommenterat !!!!

2012-06-16 @ 16:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0