2012-06-03 / 12:58:39 Kategori: Länkbyten

LÄNKBYTE!

Till att börja med ville jag bara säga tack för 193 unika besökare i förrgår, TACK TACK TACK!

Jag ville bara tipsa er om denna novellen som två tjejer skriver. De har skrivit två stycken och själv är jag bara i början på deras andra. Men jag kan direkt säga att jag har fastnat för den även fast jag har läst så lite! Dessutom så skriver de väldigt långt och uppdaterar väldigt ofta, så det hade varit kul om ni kikade in där!


Jag har ju inte läst så mycket, men av det jag vet så handlar det om två tjejer, Ciara och Ellie. Ciara bor i Ireland och har innan One Direction skapats bott i Mullingar (vad jag fattar det som) och varit bästa vän med Niall. Men sen när han gick vidare i x-factor slutade han höra av sig till Ciara som kom i någon slags depression och har nästan slutat äta helt och hållet. Ellie, hon bor i Amerika med sina föräldrar och känner Ciara genom att dem har varit brevvänner. Hon är ganska smal, kort och har vinrött avklippt hår. Hennes intresse är att dansa. Ellie har fått reda på av sin mamma att hennes föräldrar ska skiljas och att hennes mamma ska flytta till London och Ellie bestämde sig för att flytta med henne, vilket betydde ett snäpp närmare Ciara.


Deras blogg heter; http://theonedirectionnovells.blogg.se/

Och jag lovar er, ni kommer inte ångra er om ni läser den jag just beskrev, som heter Stole my heart!

(Om ni vill att jag ska göra ett länkbyte, så säg bara till)

5

Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DEN!! Så sjukt grym! Har läst den sen deras första kapitel på första fanficen!



Läs gärna den här fanficen! http://momentsintimefic.blogg.se/ Kanske ett länk byte? (a)



Älskar din fanfic och bara längtar till nästa kapitel! Vill veta hur det blir mellan Louis och April, och såklart April och Liam! :D

2012-06-03 @ 14:02:52
Postat av: Emilia<3

ÄLSKAR DIN FANFIC! Kanske ett länk byte? Directionfanfics.blogg.se

2012-06-03 @ 16:04:39
URL: http://directionfanfics.blogg.se/
Postat av: (samma person som första kommentaren)

Ops! Jag kom på att hon också måste länka din för att det ska vara länkbyte (Är jag korkad? Yes!) Och hon gör inte länkbyten tror jag så hehehe!

2012-06-03 @ 16:10:53
Postat av: Ella

ÄLSKAR DIN FF! Ett länkbyte kanske? men iaf så länkar jag din ff på min!

2012-06-03 @ 17:00:03
URL: http://whymefanfic.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag gör gärna ett länkbyte:) Jag länkar så klart tillbaka! :)



www.iwish1d.devote.se

2012-06-03 @ 18:36:01
URL: http://www.iwish1d.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0