2012-06-13 / 22:37:05 Kategori: Allmänt

Svar.

Kapitel 23 finns här under.

Svar; Förlåt om jag verkar sur nu, men på sånna här kommentarer blir jag faktiskt irriterad på. Som sagt så mår jag rent ut sagt skit och det är mycket bråk och andra personliga saker runt omkring mig som får mig att bli jätte deppig. Visst är det bättre nu på ett sätt och vis, men fortfarande mår jag dåligt. Så egentligen så borde ni inte klaga. Jag hade lika gärna kunnat skita i att skriva helt, men ändå så skriver jag för er. Okej? För er. Det är faktiskt sanningen. Så om du klagar på uppdateringen och tycker att den är dålig, så håll det för dig själv eller läs inte. För jag går igenom tillräckligt mycket ändå och behöver inte skuldkänslor för att jag inte alltid lägger ut kapitel. Det tar rätt lång tid att skriva kapitel för er som inte vet det, det tar inte fem minuter. Jag lägger timmar på det här även fast jag mår dåligt, så jag tycker faktiskt att ni som klagar kan visa lite respekt. Ännu en gång, förlåt om jag verkar sur men det är får mig på dåligt humör.

Svar; Tack så hemskt mycket! Betyder mycket att ni förstår, så tack! :) x
10

Postat av: miranda

älskar din novell :)

men jag tycker iaf du har bra uppdatering. Dessutom är det nästan ingen novell som uppdaterar just nu eftersom det är så mycket med skolavslutningar osv.

du uppdaterar ju nästan varje dag? hur mycket gjorde du förut egentligen ? :o

2012-06-13 @ 23:33:30
URL: http://ourdirection.devote.se
Postat av: One direction novell

ÄSLKAR din novell skitmycket :)

Skulle bli jätteglad om du ville läsa min novell och kanske ge lite kritik ? Kram <3

Gör du länkbyten ?

2012-06-14 @ 10:42:44
URL: http://Onednovellss.blogg.se
Postat av: Anonym

jag KLAGADE inte ,tycker att du skriver bra och så men jag undrade bara .

2012-06-14 @ 11:13:28
Postat av: Ebba

Men om du känner att du har en jobbig period just nu så kan du väll iallafall skriva att uppdateringen kommer vara lite sämre än vanligt så vi vet. Men hoppas allt blir bättre :)<3

2012-06-14 @ 19:55:29
Postat av: Lisa

Ett tips! Skriv ut all din ilska och sorg i skrivandet, och om du vill bli tröstad av 1D irl, skriv det! Och förresten, den som väntar på nått gott, väntar aldrig förlänge ;)

2012-06-14 @ 20:28:50
Postat av: Linnea

Det va så lite så ;)

2012-06-14 @ 20:48:12
Postat av: Pernilla

Jag tycker du har bra uppdatering faktiskt! Jag skriver också en novell och jag vet att det tar inte bara 5 minuter. Det tar ju några timmar och jag tycker oxå att det är jobbigt när folk tjatar på dålig uppdatering!! Man kan ju inte bara sitta vid datorn hela dagen. Man måste ju få ha ett liv oxå å ta hand om personliga saker! Älskar din novell!!! :D xxxxxx

2012-06-14 @ 21:41:40
URL: http://asummertoremember.blogg.se
Postat av: Anna

jag älskar denna novellen så jag skiter fullständigt i hur mycket du uppdaterar! ;)

2012-06-15 @ 00:43:55
URL: http://liifeofannaa.blogg.se
Postat av: kim :D

Jag tycker att du är super duper duktig på att skriva, älskar alla dina noveller/berättelser! Fortsätt så! (:

2012-06-16 @ 02:19:40
URL: http://www.dearjuliet.devote.se
Postat av: Paloma

Lol, moget att kommentera anonymt. Tycker själv att du uppdaterar helt ok, det är nog vi läsare som är lite desperata som klickar sig in på din blogg 24/7 lol om du förstår vad jag menar, haha. :) I alla fall, hoppas du mår bättre och som sagt så finns vi alltid här, kram!

2012-06-16 @ 15:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0