2012-03-23 / 22:46:51 Kategori: Allmänt

-

Är lite osäker på om det kommer ett nytt kapitel ikväll. Har haft annat för mig idag så har inte hunnit skriva. Men det är några saker jag undrar, vart har alla fina kommentarer tagit vägen? Skriver jag dåligare nu? Är det för många mellankapitel? Det är sånt här jag vill att ni ska svara på för att göra mig bättre och uppmuntra mig att skriva. Uppmuntring = Mer skrivning, vilket leder till fler kapitel som kommer ut snabbare. Jag ska skriva lite nu ikväll, men innan jag lägger ut nästa kapitel vill jag att några av er ska ha svarat på mina frågor. Fina kommentarer är nästan som en belöning för att man skriver, vilket uppmuntrar en. Jag vill verkligen inte tvinga er att kommentera, men det tar bara max en-två minuter och det hade underlättat mycket om ni hade svarat och börjat kommentera igen, eller åtminstonde förklara om det fortfarande är bra. Tack för att ni tog er tid att läsa det här, och jag hoppas att ni inte tycker att jag är självisk nu eller så, men jag vill ha kritik på mitt skrivande, både bra och dålig, that's it. Ha en fortsatt bra kväll, mina fina läsare! :)
2

Postat av: Lisa

Asså, jag tycker alla kapitel är asbra! :D Lite mer drama bara :P



Men jag brukar inte kommentera för jag brukar läsa på kvällarna, och mamma tjatar på mig att jag ska lägga mig. Så jag hinner inte :( Men ska försöka kommentera mer ! :D

2012-03-23 @ 22:56:00
Postat av: Nathalie

jag tycker du är gryyyyyymt duktig på att skriva.. och jag går in på din blogg typ 5 gånger varje dag och ser om det har kommit ett nytt kapitel !! så våga inte tro att du skriver dåligt.. för du är grymt duktig på att skriva.. och kan inte vänta tills kapitel 38 kommer ut...

kram på dig <3

2012-03-24 @ 12:46:42
URL: http://lovelyone.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0