2012-03-21 / 15:55:32 Kategori: Allmänt

Huvudpersonerna, OBS! Del 36 finns här under!!

Hejsan!!

Nu är det såhär, jag har tyvärr inte kommit på ett enda sätt att få in en ny tjej, så jag vet tyvärr inte om det kommer gå. Förlåt till er som har anmält er. <3
Men, jag har kommit på en annan idé till nästa fanfic efter Moments, och då kommer jag ta ut några stycken (kanske 2-3) som ska få vara själva huvudpersonerna, alltså att det handlar mycket om dom. Mer än vad det hade handlat om jag hade tagit med någon i denna. Så när den här är slut så gör jag en ny tävling där ni som vill får anmäla er! Jag har redan pratat med någon av er om det här, så dig som jag har pratat med vet vad som gäller. Jag är ledsen om ni blev besvikna, men jag har verkligen försökt och får inte in en ny tjej, hur jag än försöker... Men jag hoppas att ni inte lämnar bloggen eller något sånt för det.. Iallafall, Lots of love till er! ♥

Tycker ni denna bilden var fin? Tänkte kanske ha den som header, vilken är bäst, den jag har nu eller den på bilden? :)
0


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0