2012-05-31 / 23:13:43 Kategori: Allmänt

Anledningen till dålig uppdatering.

Hej alla fina läsare!

Som rubriken lyder vill jag bara berätta varför jag har uppdaterat så dåligt på senaste. Jo, det är såhär att jag mår riktigt dåligt just nu. Den här månaden har varit en av de sämsta i mitt liv och allt jag gör är att gråta och deppa. Varför jag mår dåligt vill jag inte berätta eftersom det är personliga grejer, saker jag vill hålla för mig själv. Men ändå hoppas jag att ni förstår. Jag försöker verkligen skriva, det gör jag. Men just nu känner jag att de blir så himla dåligt och att den där skrivarglöden som alltid har funnits där för mig är för tillfället borta, såklart för att jag mår dåligt. Förmodligen kommer skrivarglöden tillbaks när saker och ting blir bättre, men när det blir det har jag ingen aning om, snart hoppas jag verkligen.

Jag kommer såklart att försöka skriva, men jag kan inte lova superbra uppdatering eller jättebra kapitel. Men jag försöker bara för er så jag hoppas att det räcker. Jag vill inget annat än må bra och få allt att bli som förut, men nu är det ju tyvärr inte så. Ett nytt kapitel kommer imorgon, det är i alla fall vad jag hoppas och tror på.


Förlåt till er som väntar och alltid kommenterar. Ta inte åt er som att ni kommenterar dåligt, det är bara det att det finns personliga grejer jag känner att jag måste reda ut innan jag satsar på bloggen, så ni får tyvärr lida för det. Ännu en gång hoppas jag att ni förstår och förlåt för dålig uppdatering.


Puss, Annie.

16

Postat av: Hanna

Hoppas att allt löser sig och att du mår bättre snart! :)

2012-05-31 @ 23:22:19
Postat av: matilda

jag förstår absolut om det är så att du mår dåligt och då säger jag bara krya på dig eller ja hoppas att det blir bättre !!<3 ;)

2012-05-31 @ 23:46:03
Postat av: Anna

Självklart ska du sätta dig själv och din hälsa framför att skriva o så! Hoppas att det blir bättre snart. Men bara så du vet så finns jag här om du vill prata. Maila mig bara, KRAM

2012-05-31 @ 23:47:31
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: Emilia

Vi directioners finns alltid här för dig! Hoppas du mår bättre snart. Massor av varma kramar<33

2012-06-01 @ 06:32:18
Postat av: Lisa

Jag mådde oxå väldigt dålig förut så jag vet hur du känner dig. Förstår helt att du inte vill skriva då. Jag hoppas det blir bra snart! Allt kommer bli okej förresten. <3

2012-06-01 @ 06:51:56
Postat av: Linnea :)

Jag vet hur den känns, det gör inget om du tar en liten paus mellan skrivandet, vi directioners förstår dig ! x

2012-06-01 @ 07:15:09
Postat av: anniebystr-m

Vi förstår dig! Såklart red ut de andea före bloggen! <3 xx

2012-06-01 @ 07:29:43
Postat av: Valentina

Ta din tid!!! Vi kan vänta, hoppas du mår bättre snart åh att allt kl ee

2012-06-01 @ 07:34:01
Postat av: Valentina

Löser sig men du behöver inte alls säga varför men försök prata med ngn fet hjälper alltid fast man inte vill!! Pöss<3

2012-06-01 @ 07:35:11
Postat av: feliciaaa

ta den tid du behöver på dig. Vi försvinner inte!

och allting kommer att bli bättre. även om jag inte vet vad de är eller har en aning om hur du mår, så har jag också mått dåligt. eller ja, jag gör de fortfarande. men du klarar di igenom detta! x

2012-06-01 @ 08:13:09
URL: http://zaynnovell.devote.se
Postat av: feliciaaa

ta den tid du behöver på dig. Vi försvinner inte!

och allting kommer att bli bättre. även om jag inte vet vad de är eller har en aning om hur du mår, så har jag också mått dåligt. eller ja, jag gör de fortfarande. men du klarar di igenom detta! x

2012-06-01 @ 08:13:21
URL: http://zaynnovell.devote.se
Postat av: amanda

hoppas du mår bättre snart x

2012-06-01 @ 13:31:40
Postat av: Sanna

alla har mått dåligt någon gång, om det är ett litet problem eller om det är ett stort, så måste man prata med någon om det. Och jag hoppas du vet att det bara är att skicka iväg ett mail eller så kan jag skriva mitt nummer. Du valde mig till din förra novell och det är jag jätteglad för och hoppas att jag kan gottgöra dig genom att läsa (om du nu skickar) om dina problem, det angår inte mig. Men ifallatt du behöver prata så finns jag här Annie.

Jag tycker inte att det är att tycka synd om sig själv att skriva om det, det blir bara jobbigare och jobbigare att hålla det inne. Det enda jag hoppas på är att du har underbara kompisar runt omkring dig som lyssnar och att du vågar skicka iväg ett mail till mig, xx

det känns otroligt att jag faktiskt skulle kunna skriva något av mina problem till dig utan att tro att du skulle ta det fel, hoppas det löser sig iallafall. Tveka inte, skicka bara ett mail till mig.

2012-06-01 @ 14:56:18
Postat av: paloma

Jag vet hur det känns att må skit, allting bara rasar samman, man orkar inte göra något annat än att isolera sig inne i det mörka rummet och ligga i sängen och gråta varje dag. Har och är i depritionstider, men vet du vad? Ta all tid på dig, såklart vi vill ha ett kapitel men DU går först, du behöver inte skriva till oss imorgon, det viktigaste är att du mår bra. Ibland så måste man ta en paus från allting, själv brukar jag lyssna på musik & läsa grymma fanfic's det får mig alltid på lite bättre humör. Men du ska i alla fall veta att vi läsare alltid finns här för dig, i alla fall jag. Du kan snacka med mig om du vill, även om det är privat. För ibland är det skönt att kunna säga saker till någon man inte känner. Ta hand om dig & jag hoppas att det löser sig för dig.. Kom ihåg att du kan adda mig på dv: NiallsPotato. Puss & kram. x

2012-06-01 @ 16:43:40
URL: http://coolstorybrotellitagain.blogg.se/
Postat av: Ella

Såklart att du inte ska tvingas skriva. Om du inte kan pga allt som har hänt så respekterar jag det fullständigt. Men hoppas att allting blir bra! x

2012-06-01 @ 18:40:23
Postat av: Lovisa

det är heeeeeeeeeelt okej! hoppas allt blir bra!

2012-06-01 @ 20:58:06
URL: http://photoinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0