2012-05-23 / 15:13:39 Kategori: Allmänt

Ett kort meddelande

(För er som inte vill läsa så finns kapitel 11 här under ↓)


Hej alla söta läsare! Först ville jag bara tacka för alla fantastiskt fina kommentarer ni har skrivit. Bli så himla rörd när jag ser att ni tycker att denna fanfic är en av de bästa ni har läst. Seriöst, ni gör mina dagar, och ni ska veta att jag läser alla era kommentarer.

 

Men nu till det jag skulle skriva från början. Jag tror att ni alla har sett bilderna på Zarrie? (Zayn & Perrie.)

Och med det ville jag bara säga att vi inte ska hata henne, okej? Gör som de flesta fansen gör mot Eleanor och Danielle, respektera dem. Tyck de är fina och visa dem kärlek. Vi vill inte att någon av våra pojkars flickvänner ska få hat, det vill vi verkligen inte.

Vissa av er är säkert avundsjuka på Perrie. Att hon fick er drömmars prins och inte ni, men snälla, snälla, snälla, snälla. Hata henne inte.

Dvs om det här nu är sant. Vissa säger att den är en vänskapskyss, inte för att det ser ut så för mig, men you never know.

Det måste vara något av det jobbigaste som finns, få hat för att du är med en person du älskar. Perrie är säkert en fantastisk person och om Zayn känner något extra för henne så låt han göra det. När Zayn är lycklig är vi lyckliga. Han är en av våra förebilder. En kille vi älskar av hela vårt hjärta, men visa det då. Hata inte någon av killarnas flickvänner. Riktiga directioners behöver inte älska killarnas flickvänner, men i alla fall respektera dem. Så gör det, respektera deras känslor för varandra.

Bara se så bedårande söta. Jag tror jag smälter.

7

Postat av: annie

dom är sjukt söta tillsammans! c:

2012-05-23 @ 15:34:41
Postat av: Hanna

Varför finns det ingen GILLA-knapp!?!



Håller med! sjukt söta! :)

2012-05-23 @ 16:28:17
Postat av: Pernilla

Bra skrivet! Jag håller med dej till 100%. Det är så synd att det är många som skickar hat till henne bara för att hon är med nån hon gillar! :/ Men bra skrivet!! :) xxx.

2012-05-23 @ 17:52:48
URL: http://asummertoremember.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Håller med!! Sååååååååå söta!

2012-05-23 @ 18:38:41
URL: http://photoinlife.blogg.se/
Postat av: Emilia

Håller med till 10000%!

Om killarna är lyckliga, så är vi lyckliga :D<3



När kommer nästa kapitel ? ^^<3

2012-05-23 @ 19:56:29
URL: http://gottabeeyou.devote.se
Postat av: Mikis

Jag hålle med och jag tycker att dom är så sötta tillsammans :) och jag är lycklig ifall dom är lyckliga och jag tycker inte att det är snällt att skicka hat för ifall man inte vill ha hat tillbaka ska man inte börja med att skicka det och det är jättedålig still att skicka hat till personer

2012-05-23 @ 20:14:16
Postat av: sandra

HÅLLER MED DIG TILL 10000000000 % !!

Fattar inte varför vissa hatar dom?! Så sjukt söta, vackra, och säkert helt underbara!



Jag är jätteglad att Zayn har en flickvän (om de nu är sant!) Han förtjänar en fin tjej, och visst, såklart jag oxå önskar att det var jag. Men nu är det inte det, och de kommer aldrig att bli det heller, the truth is hard..



2012-05-23 @ 20:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0