2012-05-29 / 23:08:27 Kategori: Even angels can fall [Avslutad]

Even angels can fall - Kapitel 14

Tidigare i kapitel 13:

Mina händer vilade sig mot hans kinder och jag placerade lätt mina läppar mot hans igen. Hans tunga letade sig in i min mun och jag stängde ögonen samtidigt som jag lutade huvudet mot väggen. För en sekund släppte jag hans läppar och drog ett djupt andetag. ”Your place?” frågade jag medan jag bet mig i läppen. Han nickade ivrigt innan han kysste mig snabbt igen och lät händerna glida längs väggen tills de kom till min rumpa där de stannade kvar med ett stadigt grepp. Mitt hjärta dunkade hårt av nervositet i bröstet och det var utan att tänka jag hade ställt frågan. Men det var det här jag ville göra.

Fy fan mamma, det här är ditt fel. Jag gör det för att hämnas på dig.



Jag satt ner den stora glasskålen på bordet framför mig och tittade med en suck på Zayn.

”She isn’t here yet and the clock is half past eight.” mumlade jag samtidigt som jag la armarna i kors.

”Relax, she’ll be here.” log Zayn samtidigt som han sträckte sig efter chipsen i skålen. Jag suckade ännu en gång och satt mig ner bredvid Olivia på den vita soffans armstöd.

”But we said half past seven. She’s an hour late.” klagade jag och hörde Olivia stöna bredvid mig och kände sedan ett slag på mitt vänstra lår.

”Stop it. She said that she would come, so she’ll. She’s a girl, Liam. Let her be late, it’s okay.” sa Olivia samtidigt som hon försökte le mot mig och sträckte sedan sig efter fjärkontrollen till tvn. ”And even if she don’t show up, we’ll have a great time. Right, guys?” Hon höjde sina ögonbryn och tittade mot oss samtidigt som hon drog sin tumme mot kontrollens alla knappar. Med en suck nickade jag och hoppade ner mot soffans dyna istället.

”Yeah, but she lied and I don’t like that.” sa jag tyst samtidigt som jag ryckte på axlarna. Besvikelsen fyllde hela min kropp och gjorde mig en aning deppig. April sa att hon skulle komma, men ändå är hon inte här. Hon ljög, och det är en av de sakerna jag inte gillar hos människor. Lögner.

Jag kände Louis kyssar överallt medan han pressade upp mig mot väggen. Mina ögon stängdes och jag njöt av tillfället där inget annat än Louis fanns i min hjärna. Tillfället då jag faktiskt inte tänkte på pappa. Hans läppar fanns överallt, men just nu kände jag de vid min hals. Kyssarna var slarviga och ganska slabbiga, ändå njöt jag. Jag la mina händer på hans rygg samtidigt som jag pressade in naglarna och la mitt högerben runt båda hans ben. Han stönade lågt medan han pressade sin kropp mot min och flyttade upp sina läppar så de träffade min mun. Läpparna smakade sprit och andedräkten var inte den bästa, men jag kunde tänka mig att min var exakt likadan så varför klaga. Hans händer letade sig bak till min rumpa där han tog ett stadigt grepp och lyfte upp mig så jag spände mina ben runt hans kropp och letade ännu en gång upp hans mun för att kyssa den. Mina händer hade flyttat sig från hans rygg och vilade just nu på hans kinder medan jag försiktigt kysste hans läppar. Vi snurrade runt i rummet ett tag med våra läppar pressade mot varandra innan han med en duns slängde ner mig i sin mjuka hundratjugo säng. Jag skrattade smått och bet mig i läppen när han stod där framför mig. Andfådd och med en stark vilja i blicken.

”What are you waiting for?” frågade jag tyst och log busigt mot honom. Han log tillbaks och bet sig i läppen innan han snabbt drog av sig sin svart randiga t-shirt. Min blick stannade en stund på hans mage och spanade in den innan han försiktigt gick i sängen och klev över mig. Hans blick fångade min och för en kort sekund drunknade jag i de fantastiska ögonen jag hade framför mig, men snabbt hindrade jag mig själv och tittade bort till andra sidan rummet. Ögonen var inte fina. De var fula och jag tyckte inte om dem, aldrig i livet fick jag göra det. Louis harklade sig tyst innan han satt händerna på min överdrivet korta klännings kant. Jag bet mig i läppen innan jag nickade och kände hur han snabbt drog upp klänningen och hur min kropp för varje sekund blev kallare och naknare. Han drog av klänningen och slängde bort den till andra sidan rummet innan han snabbt böjde sig ner och började kyssa mig. Hans mun flyttade sig neråt. Från läpparna mot halsen, från halsen till brösten och från brösten till magen. Jag skrattade smått och drog upp hans ansikte. Han hade ett lekfullt leende på läpparna och tittade in i mina ögon innan han öppnade skärpet på sina byxor och drog ner dem. Jag kom på mig själv att dra efter andan och han skrattade nöjt åt mig innan han slängde bort byxorna och kysste mina läppar ännu en gång. Mina händer vilade i hans hår och jag tog i med all kraft jag hade medan jag bytade position så han nu låg underst. Jag satt på gränsen mellan hans mage och ben och log mot honom. Han bet sig i läppen och hade ögon stora som golfbollar när han tittade upp på mig. För en sekund stängde jag ögonen, tänkte över mitt beslut och öppnade de sedan medan jag drog bak händerna för att lossa bh bandet. Jag kan inte säga att jag tänkte på vad jag gjorde. Jag var full, dum och ville ha annat att tänka på, vem har sagt att man tänker bättre när man är full, liksom? Ingen. Man gör dumma beslut och kanske var det här mitt. Snabbt drog jag efter andan innan jag knäppte upp bandet och lät behån falla ur armarna på mig.

 

När Louis hade tagit på sig skydd var både jag och han helt nakna liggandes i hans säng. I min bröstkorg dunkade hjärtat hårt och nervositeten var stor, men jag ignorerade den. Louis la sig ner på mig i sängen och kysste mig lätt medan jag la händerna runt hans nacke och pressade hans ansikte mot mitt. Såklart var jag nervös, jag gav ju efter. Jag sa innan att Louis inte skulle få som han ville, och se hur bra det gick? Jag är en idiot. Han satt sina händer mot mina höfter samtidigt som han tittade in i mina ögon. Jag nickade snabbt innan jag bet mig i läppen och stängde ögonen. Han drog efter luft innan jag kände hur han långsamt började komma in i mig. Hela min kropp spände sig och jag tryckte in mina naglar i Louis rygg. Han bet sig i läppen samtidigt som han långsamt ökade takten. Jag knep ihop ögonen hårdare samtidigt som jag stönade lågt. Louis gjorde likadant medan han för varje sekund som gick ökade takten och tog i hårdare. Min kropp skrek. Skrek efter att det skulle gå snabbare och för att alla muskler i min kropp spände sig. Louis kyssar smekte min kropp samtidigt som jag tryckte in mina naglar hårdare i hans skinn.

”Come on, Louis.” stönade jag och han nickade. ”Harder!” skrek jag samtidigt som jag släppte mina fingrar från hans rygg och satt fast dem i mitt hår. Det var tvunget att gå snabbare. ”Harder, Louis! Just fuck me!” Han stönade kort innan han tog i ännu mer och det gick snabbare än förut, äntligen. Höga stön kom från både mig och Louis äntligen gick det snabbt som aldrig förr.

”That’s good. Come on.” stönade Louis tyst samtidigt som han bet sig i läppen och stängde ögonen. Jag kände hur allt äntligen släppte och blev till njutning medan jag skrek rakt ut och drog mig i håret.

 

 

Långsamt höjde jag huvudet och tittade ner på Louis som låg om höger om mig. Hans andetag var tunga och han rörde sig inte ur fläcken. Med en ljudlös suck bet jag mig i läppen för att hålla inne tårarna samtidigt som jag så tyst som möjligt klev upp ur sängen. Mina ben tippade långsamt över det ljusfärgade trägolvet och drog upp mina saker från golvet. Snabbt knäppte jag på mig behån och tog på mig trosorna innan jag tog resten av kläderna i famnen och började med långsamma steg gå mot dörren. Försiktigt öppnade jag den och ställde mig i dörröppningen och tittade på Louis när han låg där sovandes. I hans mungipor gömdes ett litet leende och hans andetag var djupa. Hans leende smittade av sig på mig en aning och fick mig själv att le ett litet leende. Jag tog ett djupt andetag, torkade bort tårarna från ögonen och vände mig om. Gick ut ur rummet och genom huset. I farten tog jag på mig mina kläder och drog några händer genom håret. Mina ögon var täckta med tårar och min näsa var täppt. Vad hade jag gjort? Jag hade vikit mig, det var vad jag hade. Gett efter och låtit de jag absolut inte ville skulle hända, hända. Fan. Det spelar ingen roll om jag ångrar mig, det kommer inte att få det ogjort ändå.


Usch, jag kan ju direkt säga att jag inte blev nöjd, nåja.

Anledningen till jag inte skrev igår finns på min facebook sida. Jag hoppas att ni förstår.

Kommentera? Jag är i världens depression just nu. Mår skit och era kommentarer hade gjort allt så mycket bättre. x

 

 

24

Postat av: Hanna

Jätte bra! som vanligt! :)

2012-05-29 @ 23:21:27
Postat av: Anonym

Skitbra ju! :D längtar till nästa!:)

2012-05-29 @ 23:28:53
Postat av: Anna

det va asbra!! längtar till nästa! :)

2012-05-29 @ 23:30:25
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: Linnea :)

Har längtat såå hiiimla mycket till detta kapitlet ! du är en sjukt bra skrivare, längttar tills nästa ! :)

2012-05-30 @ 07:05:42
Postat av: Lina :))

As bra! :D

Längtar till nästa kapitel

:D<3

2012-05-30 @ 07:06:38
Postat av: Nathalie

det var skit bra ! Väntade så mycket på detta kapitlet ! du är grym

2012-05-30 @ 07:07:30
Postat av: Valentina

Uuuuu shit vad bra!!!! Kan inte bli bättre

2012-05-30 @ 07:15:17
Postat av: mathea

ahhaha jag vet att det är ruskigt svårt att skriva sånt här! man känner sig lite konstig medans man skriver och kanske ännu men det var jättebra jag lovar, och din engelska är också jättebra:D

2012-05-30 @ 07:50:46
URL: http://aonedfanfic.blogg.se/
Postat av: Anonym

As bra!

2012-05-30 @ 11:23:58
URL: http://imagineonedirection.blogg.se/
Postat av: Paloma

Sjukt bra, oroa dig inte. Längtar redan till nästa kapitel!

Tänk på att dina läsare alltid finns för dig, vi respekterar dig och accepterar att du inte alltid kan skriva på grund av dina olika själ.x

2012-05-30 @ 13:51:31
Postat av: Paloma

Sjukt bra, oroa dig inte. Längtar redan till nästa kapitel!

Tänk på att dina läsare alltid finns för dig, vi respekterar dig och accepterar att du inte alltid kan skriva på grund av dina olika själ.x

2012-05-30 @ 13:53:04
Postat av: Anonym

Jättebra! :D

Längtar till nästa kapitel!

2012-05-30 @ 16:30:28
Postat av: Anonym

sjuuuuukt bra (som vanligt). längtar till nästa, speciellt på nialls reaktion för jag antar att louis berättar vad som hände. det blir också intressant att läsa om liams/olivas reaktioin om du skriver om det

2012-05-30 @ 16:56:50
Postat av: Johanna

så bra! som vanligt..längtar till nästa (:

2012-05-30 @ 17:40:30
Postat av: Ella

Sjukt bra du skriver! Vill inte låta som ett pervo men på något sätt så blir det "bättre" när det händer lite sånt!

2012-05-30 @ 17:59:52
Postat av: Anonym

Detta är helt awesome! kan inte sluta kolla in flera gånger i timmen och kolla om du lagt upp nästa kapitel! :D Hoppas nästa kapitel kommer ikväll ! <3

2012-05-30 @ 19:30:39
Postat av: C

2012-05-30 @ 19:54:12
Postat av: Cecillia

Jätte bra! skriv mer! kan inte vänta tills nästa kapitel! :D

2012-05-30 @ 19:54:58
Postat av: Emilia

Du är awsome på att skriva! :D



längtar till nästa kapitel! :D<3

2012-05-31 @ 07:45:54
URL: http://gottabeeyou.devote.se
Postat av: josefin

jätte grymt, längtar så mkt till nästa kapitel :)

haha, är det damon från vampire diares som är på bilden i mitten ?;)

men i alla fall skit bra skrivet :)<3

2012-05-31 @ 13:39:18
Postat av: Lovisa

Kunde inte se vad det stod på tb, har inte det. men jätte bra iallafall!

2012-05-31 @ 15:59:45
URL: http://photoinlife.blogg.se/
Postat av: Anonym

josefin: ja det är det ;) eller ja - ian somerhalder. han är så sjukt sexiiiiiiig

2012-05-31 @ 19:24:33
Postat av: Josefin

haha, okeej jaa sjukt snygg oxå för den delen ;)...

fast jag tycker stefan är oxå en heting ;)

2012-05-31 @ 19:49:22
Postat av: Anonym

Nej, hon borde inte ge sig så lätt... Undrar hur det kommer att vara i skolan. Det är så roligt att läsa sånt om Louis och Niall för att dom är inte så IRL.. Intressant att dom inte är kända i novellen. Längtar till nästa!

2012-06-03 @ 19:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0