2012-05-08 / 22:09:57 Kategori: Allmänt

Och vinnaren är...

Först och främst måste jag säga att jag vill att alla läser hela inlägget även fast dem inte blev valda, okej?



Ush, ni ska veta hur svårt det här har varit att välja. Jag har lästa alla era mail minst tio gånger, velat fram och tillbaka i flera timmar och bara viljat klona alla våra killar så alla får en varsin och sätta in i er novellen/fanficen. Men tyvärr, så kan jag ju inte det. Innan jag avslöjar vinnaren måste jag bara säga att ni alla verkar som helt fantastiska personer, och som sagt, så önskar jag att jag kunde välja er alla. Men nu kan jag ju tyvärr inte det och var tvungen att utse en vinnare. Och vinnaren i den pågående novellen/fanficen, haha nu blev det här som värsta miljonlotteriet. Nej, åter till vinnaren. Vinnaren är...... Olivia!!

Och som sagt, är jag jätteledsen över att alla inte kunde vinna, men det är inte slut nu, hörrni! Så småning om när jag har kommit en bit in i fanficen kommer jag förmodligen lägga in någon till tjej, och då kommer det bli en av er hade jag tänkt. Så tappa inte hoppet, sluta inte läsa bara för att ni inte vann. Utan läs vidare och vänta tills jag kommit in en bit och kommer välja ännu en till tjej! 

 

Tack alla er som anmälde er. Helt sjukt hur många ni var denna gången! Jag hoppas verkligen inte att jag gjorde någon ledsen nu, för det var verkligen inte min mening. Men jag var tvungen att välja... Ha en fortsatt bra kväll, allihopa! xx Annie

2

Postat av: valentina

Tänker inte sluta läsa bara för jag inte van!! Du är sjukt bra!!

2012-05-09 @ 07:48:16
Postat av: Anonym

Jag undrar bara om du inte kan skicka ett mejl till den personen som vann? Liksom så att man är försäkrad:)

2012-05-09 @ 09:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0