2012-09-13 / 23:08:10 Kategori: Why fake it? [Pausad]

En massa, massa prov och läxförhör....

Ville bara säga att jag är jätteledsen att inget kapitel har kommit, men jag stressar röven av mig (ursäkta språket) då jag ska ha en massa prov de kommande veckorna. Det som gör mig nervös är att jag inte har jobbat med det som de andra i min klass har gjort, så det jag pluggar till är helt okänt som jag aldrig har hört förut och inte heller jobbat med på lektionerna. Imorgon ska jag ha ett stort förhör, och eftersom jag är en person som sätter stor press på mig så vill jag prestera så gott jag kan, särskilt när jag ska få betyg till hösten. (vilket jag hatar då jag inte trodde att jag skulle få panik över betyg redan i sjuan.) Så vill jag helst plugga på det. Har redan pluggat i någon timme nu, men är så satans nervös (ursäkta språket igen) att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Nu ska jag i alla fall lägga mig, försöka gå igenom alla svar och vad jag har läst, sedan ska jag tänka lite på novellen. Har redan skrivit en bit på nästa kapitel, men det är långt ifrån klart, tyvärr. Imorgon ska jag även åka iväg direkt efter skolan och kommer inte hem förrän ganska sent, men jag hoppas på att få ihop ett kapitel till er då! Men eftersom jag försöker göra så bra som möjligt så är det inte säkert att ni får det imorgon, men då är det bara för att jag har raderat allt och förmodligen skrivit om. 
Förlåt tusen gånger om, men betygen är viktiga för mig och jag vill verkligen känna att jag har gjort mitt bästa. 
Tusen tack till ni som stannar och står ut med mitt eviga tjat och gnäll, haha. Ni är alla guldvärda, bättre än guldvärda. Ni är helt enkelt värt det bästa en människa kan få. Jag lovar att uppdateringen ska bli bättre, det har ni mitt ord på! ellerdetäriallafallvadjaghoppas...

Jaja, nu ska jag sova! Ha en bra helg allihopa!
Kram på er!♥
3

Postat av: Tilda

Jag förstår dig är också jätte nervös för att få betyg och sånt:)

2012-09-14 @ 11:41:41
Postat av: Alexandra

GÅR DU I 7:AN ? :O
Oherregud, trodde du var äldre! :O
Vet hur det är med betyg och stressen över dom! Jag går första året på gymnasiet och betygen och Nationella var verkligen jätte jobbiga med stressen och allt. Men ta det lugnt och gör ditt bästa så kommer allt gå galant! :D Såklart att skolan kommer i första hand, betygen är viktigare än novellen! :)
men plugga inte ihjäl dig bara. Då tröttnar man tillslut och betygen sänks!:)
Men jag kommer i alla fall stanna kvar och hoppas ditt förhör gick bra idag! :) xoxo

2012-09-14 @ 17:40:13
URL: http://lookatusnowfanfic.blogg.se
Postat av: Frida

Det är helt okej, vi förstår! Går själv i nian, och ja, det är mycket betygstress. Lugnt, jag stannar! :) Trodde förresten du var äldre så bra som du skriver. :)

2012-09-14 @ 21:55:16
URL: http://onedirectionstories.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0