2013-08-08 / 00:33:31 Kategori: Forbidden Love

INFORMATION: Forbidden Love

Hej allihopa! Tänkte förklara lite snabbt och enkelt mina tankar om den här nya fanfictionen, samt ta upp ett par punkter som alltid kommer att finnas med i inläggen.
 
Till och börja med så hoppas jag av hela mitt hjärta att ni kommer att gilla Forbidden Love, men även att ni ger den en chans då början kan vara lite seg. Det här är såklart en smaksak och för vissa kanske det här går fort och allt vad det är, för som sagt, det är en smaksak. 
Här kommer i alla fall några punkter jag kommer ha med i denna fanfiction och som jag verkligen tycker kan vara någonting ni alla har rätt att få reda på!
 
  • Varje inlägg kommer alltid, vare sig dag, komma upp exakt klockan 00.00. Det beror endast på att det ska underlätta för er läsare att veta tider, samt att jag själv ska kunna ha lite koll om när jag lägger upp kapitel.
 
  • När novellen gott en bit, cirka tio kapitel, kommer ni märka vilket årtal det är i. Ha dock inte panik. Den här novellen kommer vara lång och utspela sig under en ganska lång period.
 
  • Novellen är beräknad att bli cirka 100 kapitel lång. Jag har just nu skrivit exakt 73 kapitel och har en liten bit kvar att skriva. Kommer dock inte kunna ge er några ledtrådar eller någonting alls då jag i så fall förstör i princip hela storyn.
 
  • Den här novellen kommer att ha en uppföljare. Det är bestämt redan nu. Läsare som dock inte läst FL kommer även att kunna läsa nästa, det ska jag se till.
 
  • Nytt kapitel kommer komma upp när en viss kommentargräns är nådd eller när ni kommenterat tillräckligt mycket, alltså beror det helt på er när ni vill ha nytt kapitel. Kommentera mycket på ett visst antal timmar och få ett nytt kapitel direkt. Har som sagt kapitel på lager och kan därför lägga ut nästintill när som helst. 
 
  • Ovanför er har ni även anledningen till varför det inte skulle kunna komma ut ett kapitel. Det är ni som bestämmer när ni vill ha en ny del, så makten ligger alltså i era händer. Kommentera och få ny del. Easy as that!
 
Har du några frågor? Kommentera här nedan, fråga i blogresponse eller helt enkelt maila mig! Adressen finns lite längre upp på sidan till vänster.
0


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0