2013-08-30 / 22:44:12 Kategori: Forbidden Love

Part 6. Make this boy drool


“Oh jesus christ. You look freaking flawless, Jamie!”, utbrast Sue plötsligt när spegeln mötte mina ögon och fick mig att studera mig själv och min kropp i den stora heltäckningsspegeln.

Jag log försiktigt mot mig själv, skrattade tvekande och kliade mig lite på armen i tecken på nerovsitet.

“I don’t know. This is just not... me”, sa jag.

“You’ve got to be joking”, suckade Sue. “You look smoking hot, honey! The boys will not be able to put their hands of you!”

Jag skrattade åt hennes ord och slog lätt till henne på överarmen innan min blick vandrade tillbaks till spegeln. Min blick for upp och ner och försökte hitta alla negativar delar med klänningen och dess detaljer, men hur mycket jag än tittade så kunde jag inte hitta något jag inte gillade hos den. Den djupa ryggens gång och den noggrant gjorda spetsen som framhävde klänningen var beundransvärt vackert och mycket väl gjort.

“Well...” Jag drog händerna längs tyget på min kropp och nickade nästintill omärkbart. “Maybe it isn’t that bad”

“You see!”, uppmuntrade Sue och log stort mot mig innan hon grävde runt i väskan och fångade sin mobil.

Hon slängde en kort blick på den innan hon suckade djupt och fick ett stort veck i pannan. Hon tittade sedan upp på mig, slätade ut rynkan och log stort.

“You”, hon pekade på mig, “Buy it! I have to run, but we’ll se eachother on Thursday, eh?”

Jag nickade och lade huvudet på sned när hon drog för skynket igen och lämnade omklädningsrummet.

“I’ll pick you up at six, darling!”, ropade hon från korridoren och jag skrattade.

“Yeah, don’t be late!”

“And miss the chance seeing you in that dress? Hell no!”

Jag skrattade ännu en gång högljutt åt hennes kommentare innan jag slängde blicken åt höger mot galgarna. Ännu en vit, kort spetsklänning hängde på den svarta plastgalgen. Över dess axlar hade jag letat upp och hängt en kort, brun jacka som skulle bli den sista accessoaren och som praktiskt taget fullbordade klänningen. Jag suckade tveksamt och gick närmare galgen.

Mina fingrar vandrade över det vita tyget och ritade små figurer med fingret medan min mun gjorde en trumpen min. Händerna letade sig sedan uppåt och tog tag i jackan med båda händerna innan jag ryckte lite i dess kanter för att släta ut den.

“I’m going to buy you”, sa jag tyst för mig själv och granskade den. Sedan suckade jag djupt och vände mig bort från den. “Even if you’re bloody expensive”

Jag började ta av mig den svarta klänningen och hängde upp den innan jag tog på mig mina vanliga kläder igen.

“And you” Jag pekade misstänksamt på den svarta, djupa klänningen som fick mina osäkra ögon att smalna. “You better be worth it because you cost me damn much money"

Jag greppade tag i väskan, hängde den över armvecket och lade de kläderna jag tänkt att köpa i högerhanden. Mina händer greppade tag i galgen till den svarta klänningen och placerade den bekvämt mot kroppen med en nöjd suck.  

"Oh baby, we’re going to make this boy drool”

 

Jag stängde dörren bakom mig och kastade väskan mot sängen samtidigt som jag gick mot badrummet tvärs över rummet. Jag förväntade mig ett mjukt ljud som berättade att väskan landat, men istället skar en plast liknande duns genom mina öron och fick mina steg att avta. Min kropp fylldes med förvåning samtidigt som jag sakta vände mig om mot sängen. Väskan låg bekvämt på täcket och vilade över något som inte syntes, något som fick min förvirring att växa och min panna att oförstående rynkas. Jag hade inte lagt någonting på sängen.

Mina ben tog mig nyfiket mot madrassen och slog bort den stora, bruna skinnväskan. Framför mina ögon vilade ett stor pack kondomer. Mina ögon vidgades, hakan föll till marken och min panna rynkades irriterat.

“What the fuck”, utbrast jag chockat samtidigt som jag sträckte mig efter förpackningarna och lade dem i min hand.

Jag tittade på dem och undrade vem det var som hade lagt dem där samtidigt som min pannas rynka fördjupades. När jag sedan insåg vem det var mörknade mina ögon och min mun stängdes. Jag kände hur mina käkar spändes när jag skakade mitt huvud.

“Harry you fuck ass”, fräste jag surt för mig själv samtidigt som kraften inom mig fick mig att hårt pressa samman paketen i min näve.

Jag vände sedan på klacken, gick ut ur rummet och marscherade in i Harrys privata område. Jag tryckte irriterat upp dörren utan någon som helst fundering på att knacka, allt för arg för att så lite som tänka rätt, och möttes direkt av hans förvånade, gröna ögon.

“Well hello, Jamie”, log han charmigt medan han hastigt satte sig upp till sittande position i sängen, Aggressivt raskade jag fram till honom medan den väldiga vreden växte inom mig och avslöjade mitt missnöje i hans lek.

Hårt slängde jag det stora paketet på honom samtidigt som jag gav honom en äcklad blick och skakade på huvudet. Harry fångade föremålet i näven utan några som helst problem och skrattade roat när han tittade ner på dem.

Oh, you found them” Jag nickade surt och lade armarna i kors. “Sorry for that. Had a hot girl here for some hours ago and.... yeah. Your room seemed like a better place”, ursäktade han sig samtidigt som han log retligt mot mig.

Jag himlade irriterat på ögonen innan jag sträckte mig fram och slog till honom på överarmen. Jag hoppades på att mitt agerande skulle ge honom någon slags ångrande blick, men allt jag kunde finna i hans glansiga ögon var ro och nöje. Det irriterade mig hur lite han faktiskt brydde sig över saker som tydligt gjorde mig på dåligt humör.

“You’re a jerk, Styles”, gnällde jag irriterat innan jag vände mig om och började gå mot dörren.

“Woah!”, hörde jag Harry ropa och sedan trycka sig upp från sängen.

Han sprang snabbt fram till mig, tog tag i min handled och vände min kropp mot honom. Han tittade in i mina ögon, log sitt charmiga leende och lade huvudet på sned då han granskade mig.

“I’m sorry”, sa han lågt och tittade in i mina ögon. Hans klargröna ögon fångade min blick och fick mig att bli fastklistrad i hans grepp.

Jag visste inte vad jag gjorde, vad han gjorde eller varför jag inte kunde röra mig. Men hans ögon fick mig att hypnotiseras och jag visste inte vad jag skulle göra för att bryta det. Han hade mig helt under sin kontroll. Mina andetag blev skakiga och jag kände mig snurrig. Var det han som orsakade mitt beteende?

När han hörde min andning och dess ojämna takt ökade hans leende på läpparna och han gick ett steg närmare.

“I’ll leave it in the trash next time”, viskade han tyst innan hela hans ansikte sken upp och ett skratt flög ur hans fylliga läppar. Hans kontroll över mig brast.

“Did... Did you actually?”, stammade jag patetiskt och skakade mitt huvud.

Harry skrattade roat och blinkade med höger ögat åt mig innan han vände håll och började mot åt sin säng igen.

“Euw. Just euw”, kommenterade jag innan jag äcklat grimaserade, ruskade hela min kropp och började gå tillbaks till mitt rum.

Jag visste fortfarande inte varför, när eller hur det hände. Jag visste inte ens vad som hände. Men det var någonting skumt med mitt beteende, något som jag inte kunde sätta fingret på. Jag suckade högt och slog mig själv mentalt för mina reaktioner på hans ord och handlingar. Vad höll på att hända med mig?


 Vet inte riktigt vad jag ska säga... Intresset har återigen fallit bort från mig. Har inte varit inne på bloggen sedan jag uppdaterade sist och skolan tar allt mer tid än jag föreställde mig att det skulle göra. Vet inte hur jag kommer att göra, men ska uppdatera med de kapitel jag har. Den här långa perioden får inte upprepas.
Eftersom kapitlet var långt ifrån bra säger jag bara 5+, vilket jag vet att ni klarar. Nästa får ni när målet är uppnått!
7

Postat av: Alexandra

Ta den tid du behöver, skolan tar mycket tid och så är det bara! Dina kapitel är värd väntan eftersom dom är så bra! :) xx

2013-08-31 @ 07:58:59
URL: http://theonedirectionnovells.blogg.se
Postat av: nayaityell

ska jag vara ärlig tycker jag inte att denna alls var tråkig. tycker det var intressant.
kanske har det inte varit bästa uppdateringen. Men skolan är super viktigt. Spelar ingen roll vilket årskurs du är i.
GRYMT!!

2013-08-31 @ 10:42:31
Postat av: Saga

Meeeer!

2013-08-31 @ 12:49:11
URL: http://www.sagaekstrom.blogspot.com
Postat av: Sandra

Jättebra ,längtar tills nästa kapitel! xxx

2013-08-31 @ 14:07:52
Postat av: Angie

nvbdvbfdhb

2013-08-31 @ 21:14:23
Postat av: Lina

Åhhh vad bra! :)

2013-09-01 @ 22:50:20
Postat av: Julia

Hej jag undrar vart du har gjort till Header eller vem som har gjort den? Skulle behöva hjälp med en till mig :)

Tacksam för svar!

Svar: Hej! Min fina vän Johanna har gjort headern osv, men grunden är gjord av en tjej vid namn Isabelle. Mer information finns längre ner på sidan och där står även deras bloggadresser. Kan dock inte lova att de gör en, men det är ju värt ett försök! Ha en bra dag :) x
onelifeoneloveonedirectionfanfic.blogg.se

2013-09-02 @ 17:35:53
URL: http://welivinginadream.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0