2013-01-14 / 20:30:00 Kategori: Länkbyten

They don't know about us - Prolog


Äntligen är dagen kommen då Karolina och hennes bästis Emma ska flytta, flytta till London. Ända sen 7:an har dom velat flytta till London när dom tagit studenten, och nu har dom gjort det. Och nu äntligen ska det hända! Dom ska flytta ifrån den lilla staden Hudiksvall i Sverige där dom har vuxit upp, den lilla staden som hälften av Sveriges befolkning inte ens vet om. Dears liv i London flyter på ganska bra dom första dagarna men sen så händer en grej som kommer få deras liv att ta en vändning. Karolina som tror hon har det där perfekta förhållandet, hur kommer det gå när hon börjar få känslor för någon annan. Och hur går det för Emma som tror hon hittat 'the one' men sen får reda på att han har en stor hemlighet.
Tjohooooooo länkning elva!
Novellen ovanför er tillhör Emma och Erica, två tjejer som driver en novellblogg om killarna på onednooveller.blogg.se! De har än så länge kommit till kapitel 38, vilket är ganska långt, men absolut värt det om man blir förtjust i den. :)
Jag vet inte riktigt vad jag tycker då det bara är prologen uppe. Alltså, det är inget riktigt kapitel och det visar ingenting om hur er eller era skrivsätt. Det är en typisk tjej-flytta-till-London novell början, men det tror jag inte gör någonting. Man måste ju börja från något. Jag älskar när det är drama, spänning och helst av allt triangeldrama (hohohohohohoho) vilket den här novellen verkar ha! Det är bara positivt. 
I alla fall så ber jag er alla kika in på tjejernas blogg om den intresserar er, sedan önskar jag bara dem en spark i baken som ett stort lycka till i framtiden. Jag hoppas verkligen att den här länkningen hjälpte er, tjejer. :) xx
2

Postat av: Emma

Tack så mycket för din länkning, våran statestik har stigit i taket idag.
Tack, tack, tack! :D

2013-01-15 @ 23:16:49
URL: http://onednooveller.blogg.se
Postat av: One Directiioon

Längtar till fanficen börjar. Jätte bra!

2013-02-11 @ 19:33:45
URL: http://onedirectiiioon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0