2013-11-11 / 00:00:43 Kategori: Forbidden Love

Part 23. Flowers in the window


 

skor rullades snabbt mot golvet tillsammans med de stressade fötterna som virrigt sprang runder. Jag skrattade åt Anne samtidigt som jag gick ner till bottnen av trappan och observerade när min pappa tog tag i väskorna hon höll i och talade tyst till henne innan han gick iväg igen. Min hand placerades på slutet av trappans räcke och mina fötter stod otåligt på plattorna samtidigt som Harry kom gåendes från andra sidan huset. Jag log försiktigt mot honom.

När jag såg Anne ta tag i den sista väskan och när hon hade lugnat ner sig en aning, tog jag det sista steget ner från trappan och tittade på henne när hon tillsammans med min pappa, som nu kommit tillbaks från bilen, gick mot dörren. Den långa gestalten en bit bort från mig gick närmare sin mor och gav henne en lätt omfamning innan hennes mjuka, ljusa läppar gav avtryck på hans vackra kind. Hon vinkade sig sedan till mig, sträckte ut sina armar och gav mig en mjuk kram.

“We’ll be back on Sunday evening”, berättade hon samtidigt som vi avlägsnade oss från varandra och jag kom tillräckligt långt back för att se hennes ansikte.

Jag kunde se hur min pappa tog ett steg framåt mot mig, men jag skakade bara mitt huvud mot honom och tog ett steg bak mot Harry. Jag ville inte ha hans så kallade kärlek. Jag kunde se hur mitt avvisande påverkade hans beteende och hur hans ögon plötsligt blev mörkare, antingen av ilska eller besvikelse. Jag och Harry tittade på från några meters avstånd när de vandrade bort från huset och fram till den svarta taxin en bit bort från huset.

När de sedan satt sig i bilen, placerat in alla väskor i bagaget och gett chauffören en beskrivning, tog jag det sista klivet fram mot dörren och placerade mina handflator mot dess material. Jag tryckte till lite så att dörren började röra sig och tillslut klicka till i låset. En suck lämnade min mun när jag lutade huvudet mot den kalla ytan. Jag vände mig sedan om, men hann inte långt innan ett par mjuka läppar kraschade mot mina och mina ögon slöts i njutning. Harry placerade sina händer på dörren på varje sida av min kropp samtidigt som hans mun gav ifrån sig ett lätt stön. Jag log mot hans läppar. Det var här jag hörde hemma; med mina läppar tryckta mot hans; med honom i min närhet. Bara att ha honom vid min sida fick mig att förstå att jag kunde klara av allt.

En liten stund senare drog Harry bort sina mjuka läppar från mina, men bara så långt så att hans panna fortfarande kunde stöta in i min. Hans varma andedräkt slog mot mitt ansikte och han tittade förföriskt in i mina ögon medan han försökte få ner sin höga puls. Jag placerade min ena arm runt hans nacke och lekte lätt med det brun-lockiga håret. Min andra arm hängde tafatt i sidan av min kropp, tryckt mot dörren.

“We’re alone”, viskade jag tyst.

“All alone”, fortsatte han min mening och visade små, tydliga tecken på ett leende vid hans vänstra mungipa.

“And we can do whatever we want to do”

Harry nickade och släppte ut ett skratt ur hans strupe. Hans hand letade sig upp för min kropp och fann min kind där han varsamt smekte min hud med hjälp av hans försiktiga tumme.

“So what do you want to do? Just say the word and I’ll fix it”, förklarade han med sin djupa, raspiga röst samtidigt som han fortsatte att röra vid min ömtåliga hud.

Jag log försiktigt, slöt mina trötta ögon och lät mina fötter arbeta för att bygga upp min längd. Mina läppar sökte efter hans, och när jag väl fann dem masserade jag de mjukt och slöt mina ögon. Jag njöt av situationen.

“To be here, with you, all alone, is all I need. You’re all I need”

 

Jag lade godisskålen på det lilla utrymmet till vänster om mig innan jag dunstade ner i sängen. Jag lade händerna på magen samtidigt ljudet av flödande musik fyllde min hörsel. Harry satt vid datorn några meter längre in i rummet och försökte hitta en passande sång medan jag låg med blicken på honom, granskade hans utseende och lyssnade på hans stämma när han mumlade små ord till sig själv. Ganska snart därefter bestämde han sig för en av alla låtarna och en obekant melodi började spelas.

Harry tog sig snabbt från datorn med ett stort leende på läpparna och fram till mig. Han hoppade upp vid ändan av sängen och kröp sedan fram mot mig. Jag såg hans kropp arbeta med att gå fram på fyra ben, ända tills han kom i rätt längd för mina läppar och kunde ge mig en kyss. Han höll sig uppe med hjälp av styrkan i hans armar och tog hjälp av benen som stöd. Hans lockar ramlade ner i mitt ansikte när hans läppar mötte mina och kittlade lekfullt till mitt ansikte. Då och då fnittrade jag till av berörningen, men njöt av varje sekund han var i min närhet.

Kyssarna blev intensivare och Harrys hand började vandra längs min midja och uppåt. Hans nyfikna fingrar tassade lätt omkring och drog irriterat i det lilla materialet i slutet av min tröja. Hans trummande fingrar fick toleransen i min kropp att gå över gränsen och ett fniss ramlade olägligt ur min mun. Harry suckade åt min reaktion, drog upp överkroppen och tittade seriöst på mig.

“Seriously?”, frågade han besviket samtidigt som hans ögonbryn höjdes.

“You were tickling me!”, försvarade jag mig själv skrattandes och blåste bort några hårstrån som skymde min sikt.

Harry skakade sitt huvud, tog bort sina ben från min sida och slängde sig ner i den studsiga sängen bredvid mig. Hans kropp togs inte emot av sängen, utan han flög lätt upp igen och fick föremålen, inklusive mig, på madrassen att tappa balansen.

“Watch the candy!”, fnissade jag oroväckande och kastade armarna runt den lilla skålen som skakades under den korta dunsen.

Jag hörde Harry sucka ännu en gång, något som fick min nyfikenhet att växa och mina ögon att leta reda på hans ansikte.

“Are you ever going to get serious?”, frågade han otrovärdigt och skakade sitt huvud.

Jag skakade skrattandes mitt huvud, lade godiset på min mage och kastade in en av dem i munnen. Mina händer letade sedan reda på ett större antal bitar som sedan begravdes i min näve.

“Catch!”, utbrast jag sedan och såg hur tävlingslusten växte i Harrys gröna, mörka ögonen.

Jag kastade näven med godis mot hans läppar och observerade honom när han koncentrerat försökte följa godisets olika riktningar med munnen. Jag skrattade åt hur fånig han såg ut.

“Not fair! You can’t throw more than one. That’s cheating”, påstod han lekfullt när han inte lyckats fånga en enda och skakade sitt huvud.

Jag ryckte på mina axlar och gjorde likadant som innan, denna gången med ett större antal, och siktade mot hans ansikte.

“I’m calling it a sore loser” Jag flinade retligt mot Harry som skakade sitt huvud och kastade tillbaks godiset till mig. Ett leende gömde sig i hans ansikte och avslöjade ännu en gång hans smilgropar. “What is this song called, anyway?”, fortsatte jag sedan, snabb på att byta ämne.

Harry vände bort sin blick från min och stirrade lugnt upp i taket medan takten av musiken letade sig in i hans huvud.

“Flowers in the window”, svarade han eftertänksamt medan han stirrade upp mot en speciell punkt i taket, en punkt som jag själv följde och härmade hans rörelser.

Jag lyssnade på hans andetag samtidigt som orden från låten i min bakgrund fyllde upp vår tystnad. Plötsligt började ett lätt hummande fyllas och hänga med i texten. Jag lyssnade varsamt och höll mig så tyst som möjligt, allt för att få höra så bra som möjligt. Hans vackra stämma avbröt och deltog i låtens toner och han sjöng allt högre ju säkrare han blev på att jag tyckte att det var okej.

Leendet som gömde sig i mina läppar visades försiktigt då jag vände mitt huvud mot Harry och beundrade honom i profil.

“You sing beautifully”, konstaterade jag tyst, osäker på om han ville höra min åsikt.

Jag såg hur hans läppar gav ifrån sig ett leende och hur hans huvud sakta vändes mot min riktning.

“But not as beautiful as you’ll always be”


 7+!

 
9

Postat av: Matilda

Awww dom är så söta tillsammans!;)

2013-11-11 @ 08:17:20
Postat av: nayaityell

haha, älskar att det med att hon är kitlig, det är typ så jag. ;P

2013-11-11 @ 08:28:37
Postat av: Diyanah

Super!!!

2013-11-11 @ 19:25:49
Postat av: Liandrah

Åh vad bra det är, vill ha nästa!! :D

2013-11-11 @ 19:54:19
Postat av: Anonym

Jättebra

2013-11-12 @ 13:58:56
Postat av: Anonym

Jisses, super bra!! :D

2013-11-12 @ 19:40:13
Postat av: Anonym

Kanoners kapitel!!

2013-11-13 @ 22:50:24
Postat av: Bim

oj hjälp vad bra detta är, vill ha nästa nu!

2013-11-13 @ 22:51:05
Postat av: Anonym

Nästa nu!!

2013-11-14 @ 14:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0