2013-06-03 / 22:30:00 Kategori: Allmänt

New update

Hej mina fina vänner... Tråkigt att det alltid ska bli ett sådant stort hopp mellan varje uppdatering ni får. Jag är ledsen för det. Tyvärr har jag säkert tappat nästan alla läsare, men jag hoppas på att kunna bygga upp det så fort novellen kommer igång på riktigt. Just nu har jag skrivit cirka 30 kapitel och är långt ifrån halvvägs. Verkar som att ni får en lång novell att (förhoppningsvis) sukta över!
En ny design håller på att fixas av min fina vän, samt att kapitel och perspektivsbilder kommer. Jag kan lova er att ni kommer att älska designen. Den är så otroligt fin, skojar inte. Dör typ varje gång jag tittar på den. Haha. Jag har även alltså skrivit en liten sammanfattning om vad novellen kommer att handla om, och den kommer ut väldigt snart. Först vill jag bara ha skrivit en liten bit till... 
Åh Gud, jag kan knappt hålla mig. Ska bli sååååå kul att höra vad ni alla tycker. Själv älskar jag den, förhoppningsvis den bästa jag gjort hitills. Storyn är så unik och romantiken och spänningen i novellen får mig så..... asfghjkl. Typ så. Känns helt underbart än så länge. Hoppas att ni ska tycka om den så mycket som jag gör!
 
Sneakpeak;
 
Åh Gud, jag är så exalterad på att visa er allt det här. Ni kommer att älska det, det är jag nästan helt säker på. 
Well, who's as excited as I am?! 
Juste! Är det någon som har listat ut vilken guldpojke det är som fått rollen? Om ni har lust; gissa på!
 
 
2

Postat av: Alexandra

Jag är kvar och väntar spänt på den nya novellen, hur många kapitel ska du skriva innan du lägger ut den? :) xx

Svar: Det kan jag tyvärr inte svara exakt på, men jag hoppas att det blir snart! Ska dock försöka mig på att göra en trailer imorgon och efter det lägger jag upp sammanfattningen. Så snart blir det i alla fall! :) xx
onelifeoneloveonedirectionfanfic.blogg.se

2013-06-04 @ 19:59:04
URL: http://theonedirectionnovells.blogg.se
Postat av: Emilia

Jag är kvar och längtar efter den nya novellen! Jag tror det är Harry som är huvudpersonen!

2013-06-05 @ 18:21:13
URL: http://iloveyouff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0