2013-10-22 / 00:00:00 Kategori: Forbidden Love

Part 17. That couple we want to be


Jag ställde mig lutandes mot den stora dörrkarmen in till Harrys rum. Mitt huvud lutades bekvämt mot trädets lena yta och smekte försiktigt mitt hår när frågorna irriterat simmade omkring inuti mitt huvud. Min hand sökte sig trävande upp över dörrens yta innan den tveksamt vilade över det målade föremålet. Jag suckade tyst för mig själv, lät orden rinna genom kroppen och utforskade den vackra killen framför mig.

Hans långa kropp var placerad i en svart stol vid skrivbordet längre in i rummet. Den stora pennan som satt som sammanlänkad med honom rörde sig hastigt fram och tillbaka över det lilla, redan över kladdade, pappret som låg framför honom. De långa fingrarna som tillhörde hans kropp höll ett stadigt grepp om materialet och skakade då och då med pennan i bordet för att få igång bläcket. Han skapade en slags melodi med hjälp av trummandet mot ytan samtidigt som hans underläpp besvärat sögs av den rosa färgade tungan. Ljuva lockar hängde framför hans mörka ögon och distraherade honom från att se som han egentligen skulle medan en djup sträcka i pannan visade tecken på hans frustration. En suck lämnade hastigt hans mun innan han slöt sina vackra ögon, ruskade sitt huvud och lät pennans hårda spets dras ett flertal gånger över papprets inte så längre vita konsistens. Jag undrade över vad han gjorde.

Nyfikenheten inom mig växte med stora steg och fick lusten om att gå fram till honom att väckas. Försiktigt tog jag ett steg framåt med tvekande tankar inom mig. Min underläpp blev behandlad på samma sätt som Harrys då den lilla tungan i min mun höll mig i schack med distraktions moment när jag tveksamt vandrade över golvet.

“Babe”, viskade jag tyst och tittade försiktigt på honom.

Jag såg hans söta, lilla huvud reagera när det sakta lyftes medan mummel rymde ifrån hans mun. Hans gröna ögon fångade mina och gjorde mig ytterst knäsvag. Benen kändes som gelé varje gång hans blick tittade in i min och gjorde mig ostadig till varje pris. Jag log mentalt för mig själv.

När den vackra pojken såg vem det var sprack hans ansikte upp i ett leende som avslöjade hans vackra smilegropar.

“Hello beatiful”, hälsade han tyst med sin raspiga, låga röst. “Can you please shut the door?”

Jag stannade hastigt mina steg, drog osäkert bort några hårstrån från min syn och nickade tveksamt när jag vände mig om. Jag tog de steg som fattades för att nå fram till dörren och lutade mig mot den en kort sekund, sedan tryckte jag försiktigt till den så att ett klickande ljud forsade genom mina öron. Efter det vandrade jag osäkert tillbaks mot den lock-håriga pojken i stolen.

“Come here”, hörde jag han lågt mumla när mina fötter trycktes mot golvet.

Han klappade uppmuntrande på hans knä och välkomnade mig att sitta där genom att sträcka ut sin mjuka hand. Jag tittade på honom, log åt hans beteende och lät sedan min hand falla in i hans. Hans hand var så mycket större än min, ändå var den försiktig och så rädd för att skada mig.

Min hand blev så gott som begravd när den hamnade i hans och han styrde mjukt min kropp mot hans så att jag landade hos honom. Min kropp placerades i hans knä och hans armar lindades mjukt runt min midja medan han andades in min doft. Jag slöt mina ögon.

“What are you doing?”, frågade jag undrandes när jag öppnat mina ögon igen. En ryckning från hans breda axlar gav mig ett svar på min fråga samtidigt som han öppnade munnen.

“Nothing special. Just writing some stuff”

Jag nickade lätt åt hans svar och lutade sedan försiktigt mitt huvud bak mot hans. Jag lät mina händer placeras ovanpå hans och fingrarna smeka hans mjuka handrygg och knogar. Min blick fastnade på mina fingrars rörelse en stund innan jag lyckades slita den därifrån. Jag sökte vidare och hamnade på den överfulla lappen till höger om mig. Snabbt skumläste jag genom texten, försökte förstå dess innebörd och vad det var han höll på med. Jag var till och med allt för upptagen med mitt tänkande och grubblande för att ens reagera på orden som lämnade Harrys mun.

“Darling, did you want anything special?”, upprepade han mjukt och lutade sig närmare mig.

Hans heta andedräkt pressades mot min nacke och fick de små, ljusa hårstråna på min hud att resa sig och huden att knottras. Långsamt skakade jag mitt huvud och suckade tyst, sedan placerade jag mina händer på Harrys och drog bort dem från min kropp. Jag vände mig närmare honom, drog upp mitt ena ben och placerade det på den sidan där mina ben inte befunnit sig på. Jag lät sedan mina händer söka sig upp mot Harrys nacke där de lekfullt snurrade hans mjuka hår runt mina smala fingrar.

Han log lätt mot mig medan han lade sina händer precis vid min rumpa, något som fick min kropp att chockat reagera och ett ljust pip att lämna min mun. Harry skrattade roat åt mig och min reaktion skakade han lätt på sitt huvud åt. Jag antog att han inte ville att jag skulle chockas av hans berörning. Han lyfte sedan försiktigt upp min kropp med hans bara nävar och drog mig närmare. Jag log varmt mot honom. Den heta, sköna värmen som uppstod mellan det lilla utrymmet som fanns mellan oss fick mig att fånigt sväva på moln i den övre världen. Hans närhet gjorde mig varm inombords och fick min hud att försiktigt knottras.

Hans mjuka, fylliga läppar mötte försiktigt mina och gav mig en svag kyss. Det gjorde att jag bara ville ha mer.

“I was just wondering...”, började jag och tittade trävande in i hans ögon.

Jag försökte fånga upp honom på en tråd som jag visste att han kunde smälta på. Min blick försökte se in i hans och tappert hitta hans känsliga punkt, en jag inte hade någon aning om vart den befann sig.

“If you...” Mina läppar träffade hastigt hans känsliga hud där den vackra smilgropen brukade befinna sig. De händerna jag placerat vid hans nacke tog ett stadigare grepp och lekte med hans hårstrån medan jag fjäskande tittade in i hans ögon med ett leende.

“... Wanted to go on a beach party this Saturday” Jag hörde hur en suck hastigt for ur hans mun samtidigt som de vackra ögonfransarna fläktade mot hans kinder när ögonen stängdes.

“Jamie....”, beklagade han tyst och bet sig i läppen.

“No... Come on Harry! How bad can it be?”, försökte jag desperat och skakade mitt huvud. Jag kände hur mina ögon stort vidgades när orden lämnade min mun och hur stressen intog mig.

“Baby”, började Harry försiktigt innan hans läppar hårt pressades samman. Hans blick fångade min och visade en slags ärlighet i de orden som snart skulle lämna hans mun.

Besviket skakade jag mitt huvud och vände bort det från hans. Jag ville inte titta in i hans djuplösa ögon.

“You know that we can’t be like other couples” Hans händer letade sig försiktigt upp för min rygg och smekte den oroligt med hans mjuka händer.

Mitt huvud nickades långsamt medan mina ögon spänt höll fast sig vid en liten, vit punkt längre in i rummet. Jag visste inte vad min reaktion var och därför kändes det helt enkelt bättre att inte känna någonting alls; visa sig tom.

“I just...” Jag suckade trött och skakade mitt huvud. “I just thought that I’d be a fun thing to do, you know. A beach, probably a bonfire, good musik”, fortsatte jag innan jag återigen vände mitt huvud mot hans och tittade in i de glittrande ögonen. “Darkness”, viskade jag tyst och tryckte ner tänderna i min underläpp. “We could do whatever we want to do and people wouldn’t even see it”

Jag kunde se hur Harry tveksamt sög på sin underläpp när hans hjärna hårt arbetade.

“Well, it sounds tempting...”, erkände han tyst med sin djupa, raspiga röst när hans händer placerades vid mina höfter. Jag nickade mitt huvud som svar på hans ord och spände min blåa blick i hans.

“One night around people. One night were we actually can be that couple we want to be” Harry nickade, lät sina läppar desperat sträcka sig efter mina och efterlämna en kyss på min mjuka hud.

“Okay”, sa han lätt i en utandning när hans läppar lämnat mina.

Jag kände hur ett litet leende snabbt växte sig stort på mitt ansikte och hur lyckan inom mig blev större för var sekund.

“Everything for you, my angel”

Jag skakade leendes mitt huvud, smög tillbaks den hand som befunnit sig bakom hans nacke och petade honomn lekfullt på näsan medan mina ögon tittade in i hans. De vackra smaragderna tittade djupt in i mina och fick känslorna inom mig att ännu en gång explodera. Det spelade ingen roll hur många gånger jag sett dem. De var lika vackra varje gång.

“Everything for us”


5+!
Oh my, snart börjar det roliga...
6

Postat av: Alexandra

Men det är väl lagligt för dom att vara tillsammans då dom inte är riktiga syskon eller släkt på något sätt? :s

2013-10-22 @ 05:00:54
Postat av: Matilda

Ahhh dom är så underbara tillsammans!;)

2013-10-22 @ 08:51:29
Postat av: Matilda

Ahhh dom är så underbara tillsammans!;)

2013-10-22 @ 08:51:30
Postat av: Jessica

så himla bra! snälla fortsätt :)

2013-10-22 @ 13:09:01
Postat av: Jenny

Grymt!!! Meer! :D

2013-10-22 @ 13:45:37
URL: http://tffanfic.blogg.se
Postat av: Jennifer

Omg, skit bra! :D

2013-10-22 @ 14:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0