2013-09-23 / 00:00:00 Kategori: Forbidden Love

Part 12. Disappeared

 

From: Suebue - 18:01

Message: What happened last night? You just disappeared... Had a great time with Will though x

 

Jag suckade högljutt och slängde en blick mot Harry.

“What the fuck should I answer at this?”, frågade jag irriterat och kastade mobilen mot honom.

Han fångade den i handen, rätade på skärmen och läste sedan av meddelandet som fanns framför hans ögon. Jag granskade hans ansikte medan ögonen koncentrerat gled över skärmen fram och tillbaka och när hans mungipor lätt ryckte till. Min kropp gav ifrån sig ännu en suck samtidigt som jag ändrade position till skräddarställning i sängen. Jag slängde sedan huvudet mot Harry igen och fick se den växande rynkan i hans panna fördubblas.

“Uhm” Harry suckade lätt innan han räckte över mobilen till mig igen och ryckte på axlarna. “Just tell her some girl thing or something”

“Wow, thank you. That really helps me”, sa jag ironiskt och himlade mina ögon.

Harry skrattade åt min reaktion och lade försiktigt sin hand på mitt lår. Hans varma hud lämnade ifrån sig spår på min och fick mig att rysa av behag samtidigt som ett leende smög sig upp på mina läppar. Jag sänkte försiktigt min blick och lät håret falla för mina ögon när Harrys mjuka läppar träffade min kind. Hans näsa krockade in i mitt ansikte och de blonda slingorna framför mina ögon ramlade in vid hans gröna smaragder.

“Come on, babe. She’ll understand as long as you say that you’re sorry”

Jag lyfte långsamt mitt huvud och tittade in i hans vackra ögon. De ögonen som kunde få mig att smälta. Min hand vandrade försiktigt över Harrys kropp och upp mot hans nacke. Mina fingar lekte lätt med hans underbara lockar och fick hans ögon att titta ännu djupare in i mina. Jag sökte med munnen efter hans mjuka, hjärtformade läppar samtidigt som jag stängde mina ögon. Hans fantastiska läppar masserade försiktigt mina och gav mig en söt kyss som fick varenda ben i min kropp att ramla ihop och bli svaga som spaghetti.

En suck for sedan ur min mun, min hand lämnade Harrys mjuka kropp och mitt huvud drog sig undan. Jag greppade tag i mobilen bredvid mig och låste tveksamt upp den. Mina tänder greppade hårt tag om skinnet i min kind och bet nervöst på det samtidigt som frågor och förslag snurrade runt i mitt huvud. Jag var tvungen att skriva något, det visste jag, men jag ville inget hellre än att slänga den ifrån mig och slippa alla frågor som ställdes runt omkring mig.

Mina fingrar for sedan osäkert över mobilen och knappade in ett svar som jag hoppades skulle räcka, sedan greppade jag tag om Harrys lockar igen och kysste honom. Den hand som fortfarande vilade på mitt lår klämde försiktigt åt mitt ben samtidigt som en njutfylld suck for ur hans mun. Tyngden Harrys kropp gav ifrån sig stöttes över till min när hans överkropp förväntansfullt lades över mig. Med båda händerna uppe vid Harrys huvud slängde jag snabbt ner min överkropp mot madrassen och drog Harry med mig. Han ställde sig halvt upp, tryckte ner all tyng i madrassen med hjälp av handen till vänster om min kropp medan den andra, grova handen smekte mina lår och uppför min mage. Hans berörningar fick mig att rysa.

De fantastiska mjuka läppar lämnade vant ifrån sig långa, djupa kyssar på min längtande mun och hans tunga tumlade lekfullt omkring med min. Jag kysste honom ännu en gång och lät mina händerna hålla ett stadigt grepp runt hans huvud, leka med de ljuva lockarna. Mina tummar gled samtidigt ner mot hans käklinjer och smekte den mjuka och vackra huden. Jag kunde känna varje rörelse han gjorde, hur hans käke och mun ändrades när mina tummar vant låg mot hans varma ansikte.

Ett frågande ljud från en kvinna en vägg bort fick mig att återvända till verkligheten och paniken i min kropp att växa.

“Jamie, honey, can I come in?”, hörde jag Annes ljuva stämma säga samtidigt som hennes knogar trycktes mot trädörren och gav ifrån sig höga, ekande ljud.

Chockad av Annes plötsliga närvaro fick mig att hastigt skjuta Harry ifrån mig och sätta mig upp. Hans kropp for kraftig mot golvet bredvid sängen där han förvirrat tittade upp mot mig med frågande ögon.

“What the f-”

“Shhhhh!”, tystade jag snabbt honom med ett finger hårt pressat mot munnen och ögon stora som tefat. Jag försökte få honom att fatta att han inte kunde göra hur mycket väsen som helst, hans mamma var ju för i helsike bara någon meter ifrån honom; tätt i vägg.

“Eh, yeah. Just a second”, ropade jag ut genom den tunna dörren som ett svar på Annes fråga.

Jag kunde känna hur spänd och nervös min röst lät bara genom att orden flög ut genom min mun, samtidigt som mitt stammande avslöjade all panik som grävt sig upp inom mig.

“Go!”, fräste jag så tyst som möjligt till Harry och försökte så klart som möjligt att ge honom en vink på situationen.

Snabbt kom Harry på fötterna och började förvirrat vandra omkring i rummet. Han kliade sig frånvarande i hans bruna, vackra lockar innan han med ett besvärat ansiktsuttryck tittade på mig.

“Where am I going to go?”

“I don’t know, under the bed, in the toilet, anywhere! Just get the fuck out off here before she sees you”, förklarade jag snabbt för honom med en växande panik inom mig.

Harry nickade förstående, sprang fram till mig för att kyssa mina läppar och sprang sedan in i toalettrummet och stängde dörren på glänt efter sig.

“Eh, you can come in now”, sa jag nervöst till henne och lade mina händer tryckandes mot låren.

Spänningen inom mig växte och fick min styrka i händerna att öka. Handtaget trycktes någon sekund senare ner och in kom Anne. Hon gav mig ett försiktigt leende och frågade om hon fick sätta sig på sängen bredvid mig. Jag nickade som ett svar och klappade på täcket under min kropp. En suck for ur Annes kropp samtidigt som hon satte sig ned på madrassen och lade sin hand på mitt lår. Exakt på samma sätt om Harry gjort tidigare.

Hennes ögon tittade utforskande på mig med en gnutta oro och sorg, något som fick den panik som redan var stor inom mig att fördubblas. Visste hon?

“Jamie....” Anne skakade ledsamt sitt huvud.

“Have... Have I done something wrong?”, frågade jag nervöst; undrade vad som skulle hända med mig härnäst. Hastigt ruskade Annes sitt huvud och lade in ett försiktigt leende.

“No, no, no”, skyndade hon sig. “I... I was just wondering... How’s everything with you and Harry?”

Jag stelnade till, kände oron komma krypandes och klämde hårt ihop mina torra läppar.

“Eh, what do you mean?”, frågade jag korkat och blickade diskret bort ögonen mot toalettrummet.

Jag såg Harrys huvud försiktigt stickas ut, undrade om han skulle ta chansen att smita.

“You two just seem to... unlike eachother”

Jag skakade hastigt mitt huvud och slet det från Harry för att titta på Anne.

“No, no, no. It just feels weird to suddenly have a step-brother. I’m not used to this”, svarade jag snabbt innan jag tittade på Harry igen.

Han mimade försiktigt mot mig och frågade om han skulle försöka; Jag nickade nästintill omärkbart. Harry tog sin långa kropp och tvingade sina fötter att smyga så tyst som möjligt medan Annes frågor och påståenden gick igenom mitt huvud utan att ta in det hon sa.

“What are you looking at?” Annes plötsliga, försiktiga försök till att vrida på huvudet mig att reagera. Paniken steg inom mig.

“No!”, skrek jag, placerade försiktigt mina händer på Annes huvud och vände det mot mig.

Hennes ögon såg förskräckt på mig medan mina ögon sökte sig bort till Harry och förklarade att han skulle springa; Fort som fan. När han fattade vinkeln och började springa så tyst som möjligt gled min blick tillbaks till Annes och gav ifrån mig ett osäkert leende.

“I just... I just wanted to see your beatiful eyes, you know”, skrattade jag nervöst och släppte hennes huvud. “Really...”, jag smakade på orden som cirkulerade runt kring mitt huvud och lade ner mina händer i knät medan mitt huvud nickades. “Really nice hair you’ve got”

Jag log ännu en gång nervöst mot henne, skrattade återigen och tittade sedan bort från hennes ansikte och in i väggen. Jag trodde verkligen att hon hade kommit på oss, att hon visste vad som var på gång. Men hon visste ingenting och jag fick mig själv att se ut som en fullkomlig idiot. Fan.


 Ni är snabba, ni! Tack för alla kommentarer, värmer verkligen :)
Kul att ni tycker om storyn, verkligen. Måste även säga att jag är mycket mer nöjd med detta kapitel än det förra, men det är ju förstås en smaksak.
7+, pinglor!
8

Postat av: Alexandra

HAHAHAHAHAH asså jag skrattade högt åt detta!! Så himla bra :D

2013-09-23 @ 06:12:33
Postat av: nayaityell

Riktigt bra. Älskar att Anne kommer in!! :D

2013-09-23 @ 08:27:08
Postat av: Paulina

Skitbra längtar tills nästa!

2013-09-26 @ 20:00:50
Postat av: Sandra

åååååh så sjukt bra!

2013-10-06 @ 22:06:29
Postat av: Sandra

spännande (:

2013-10-07 @ 11:55:54
Postat av: nayaityell

varför kommenterar inte fler? störigt.

2013-10-08 @ 08:23:53
Postat av: Thea

omg <3

2013-10-08 @ 22:05:15
Postat av: Anonym

Jättebra

2013-10-09 @ 08:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0