2014-01-16 / 00:00:00 Kategori: Forbidden Love

Part 29. My girl


“Harry, do you realise that this is pretty fucked up?”, utbrast jag plötsligt och lade armarna över bröstet.
Jag lät mina ögon granska hans vackra utseende när de skinande ögonen hamnade i mina och den förvirrade rynkan bildades i hans panna.
“What did we do now?”
Jag suckade djupt, himlade mina nervösa ögon och fångade upp hans blick igen. Armarna som vilade i kors över min kropp följde lätt med mina andetag och förflyttade sig i dess takt.
“How about yesterday? Have you already forgot? We’d have been pretty screwed if Will decided to not help us”
Harrys läppar gav ifrån sig en högljudd suck samtidigt som hans ben trycktes mot golvet och förde upp honom ur stolen. Hans långa kropp närmade sig min medan hans lugnande röst for igenom min hörsel.
“But he did and no one suspects a thing. We’re clear, as clear as we can be actually”
Jag fnös högt och bröt vår ögonkontakt.
“Are we clear? Please, we’re basically fucking eachother even though that we’re like... siblings”
Ett roat skratt for ur Harrys kropp samtidigt som hans varma armar omfamnade min kropp. De mjuka, fylliga läppar gav avtryck mot min hud när han lätt kysste min panna; något som fick mig att slappna av och sluta mina ögon för en kort sekund.
“I’d like to call it two sexy people under one roof, but you can say it like you said it as well”, skämtade han skojigt och tittade ner på mig.
Den lekfulla glimten i hans ögon glimrade till när han tittade på mig och fick leendet på hans läppar att stråla. Omfamningen runt min kropp ökade sekunden senare och han höll ett tätare grepp om mig - gav mig en kärleksfull och beskyddande kram.
“By the way, are you ready? I have a surprise for you”
“Again?” Jag tittade lätt upp på honom och fängslades i hans djupa ögon. Han gav mig ett varmt leende och nickade stolt. Jag skrattade lätt. “Wow, you’re spoiling me, baby”
“Well, what can I say. Everything for my girl”

“How are getting there today? They’ll notice if the car dissapears”, sa jag nyfiket medan jag drog mina fötter allt närmare dörren ut ifrån Harrys rum.

Hastigt placerades ett finger mot Harrys mun och han hyshade mig lätt innan han med samma finger gestikulerade ner mot undervåningen. Jag grimaserade skyldigt, inte medveten om att de faktiskt befann sig på golvet under oss.

“I gotta get some things done before we can leave. I'll text you the details later” Harry närmade sig mig och fick hans läppar att träffade mina i en efterlängtad kyss. Hans mjuka hud masserade mina läppar och fick fjärilarna inom mig att exalterat fladdra till.

Något som kändes som en millisekund senare drog han sig undan och försvann ut från rummet. Jag suckade sekunden senare, gav mig av mot Harrys säng och slängde mig ner i den. Snabbt omfamnades jag av den väldoftande lukten av Harry som klädde det vita överkasten. Jag slöt lyckligt mina ögon, drog in ett djupt andetag och njöt av stunden då hans doft passerade genom mina luktorgan. Min kropp rullade sedan ett halvt varv så att min rygg pressades mot madrassen och mitt huvud hängde ner från sängkanten. Det blonda håret som brukade klä mina axlar hängde nu rakt nedför huvudet och snuddade i trägolvet under mig. Klumpigt tryckte jag ner min hand i den tajta jeansfickan och fifflade upp en telefon, eller så som jag ville kalla det, en tegelsten. Efter att jag slängt ut den andra genom takluckan var jag på något sätt tvungen att skaffa en ny, och då fick den gamla mobilen i byrolådan duga för stunden.

Snabbt klickade jag in på meddelanden och vidare till ett nytt sms.


To: Suebu - 11:21

Message: Are you free for a couple of hours? Feel that I need to do something before I leave the house... J x


From: Suebu - 11:22

Message: Sorry, J. I’d love to invite you over, but Will’s here... And you know what that means. X


Lätt bullrade ett roat skratt ut ur mitt bröst samtidigt som mitt huvud ruskades. Jag visste precis vad hon menade. En liten stund senare insåg jag vad det betydde. Jag skulle alltså få sitta här helt själv och helt enkelt ruttna tills Harry smsade mig och bad mig möta upp honom.

Besviket stönade jag högt och låste mobilen. Uttråkat lät jag den glida ur handen och hårt falla ner mot det kalla golvet. Det var ju inte som att den skulle gå sönder i alla fall, inte med så mycket massa som den hade. Hastig fyllde en obehagligt uttråkad känsla mitt bröst och fick mig att må dåligt. Jag reste mig upp; desperat i behov av att ha någonting roligt att göra. Mina ben tog mig springandes mot den stora garderoben med skjutdörrar bredvid sängen, förrådet där Harry bevarade sina kläder. Snabbt greppade mina fingrar tag i var sida av dörrarna och sköt upp dem. Jag brydde mig inte om folket på första våningen hörde mig. För stunden var jag så uttråkad och i behov av sysselsättning att jag inte riktigt kunde bry mig.

Mina ögon flög över synen framför mig och den ordningen som han höll. Skjortorna hängde på rad tillsammans med andra tröjor samtidigt som byxor och andra kläder var placerade på hyllor bredvid. Den roade glimten i mina ögon gillade vad den såg och försökte lekfullt välja mellan alla de silkeslena plaggen. Min hand sträcktes ivrigt ut, greppade tag i den första skjortan jag fann och drog den mot mitt bröst. Ännu en gång andades jag in hans doft. Det luktade underbart.

Mina nävar greppade tag i knappen på byxorna jag hade på mig och ryckte ner dem. Materialet nådde mina anklar lika snabbt som tröjan flög över mitt huvud och lämnade min nu så kalla kropp. Jag sparkade av mig tyget vid mina fötter och drog den vita, stora skjortan över mitt huvud. Dess tyg slog lätt mot min hud samtidigt som jag sträckte mig ner mot hans socklåda och drog ut ett par. Roat skrattade jag åt mig själv. Var det verkligen det här jag skulle syssla med de kommande timmarna?


Musiken flödade hårt genom mitt huvud och fick golvet under mina fötter att skaka. Det hala materialet mot mina fötter gjorde det lätt för mig att glida fram genom det vaxade golvet och röra mig i takt till musiken. Min hals gav ifrån sig höga läten som lätt fick den att svida, men i brist på underhållning var det ett av de roligaste sakerna jag kunde få för mig.
Håret som innan hade legat mot min kropp var nu uppsatt i en hög boll som hindrade det från att försämra och irritera min syn. Jag väntade in rätt rad innan jag satte upp handen i luften, pekade och rörde min kropp i löjliga försök till att dansa i takt till musiken. Mina lungor tog djupa andetag och andades in den luft som skulle behövas för att kunna sjunga raden. 
“You’ve got to give me my space. So quick to calling my name. Boy you better recognize, my love is one of a kind. You drive me up to the ceiling, boy, there’s no need for the screaming. You know that you are my world, but I’m sick and tired of that”
Jag lät kroppen röras i rätt takt medan pulsen i min kropp ökade. Mina fötter drogs över marken, armarna i luften viftade och det tunna materialet fladdrade mot min kropp tillsammans med de stora, varma sockorna på fötterna. Jag drog mig bort mot golvet där min mobil låg och plockade lätt upp den. Ett leende fyllde mitt leende samtidigt som jag fick syn på att han hade skickat. 

From: Harry ♡ - 14:03

Message: Everything’s ready, now I just need you. Meet me up in the park in twenty. Bring a helmet with you. H x


Jag tittade fängslande ner på den starkt upplysta skärmen samtidigt som jag kände hur det redan stora leendet på mina läppar växte. Han fick mig att le som ett fån. Jag insåg sedan vad han skrivt, tittade ner på mina kläder och stannade upp alla mina rörelser. Även om Harry säkert mer än gärna skulle vilja att jag kom och mötte upp honom i bara en skjorta, faktum är 
hans skjorta, och sockar, så skulle jag aldrig gå med på det.
Paniken började plötsligt inta min kropp och jag insåg att jag behövde sätta på en riktig fart ifall jag skulle hinna med den tiden han gett mig. Snabbt satte jag igång, kastade mobilen mot sängen och rusade ut ur rummet med musiken i öronen för att sedan göra mig ordning för det jag antog skulle vara en vardaglig dejt.
 
 
1

Postat av: Thea

Du skriver underbart och unikt. Du formulerar meningar som jag aldrig har sett och skapar nya uttryck. Det är väldigt underhållande och intressant att läsa dina texter, du skriver verkligen inte som alla andra. Du skriver poetiskt, du använder ord som "luftorgan" när du beskriver suckar. Det är ovanligt. Det finns de där vanliga uttrycken många unga "författare" använder. Saker som redan är påhittade, som någon annan redan har skrivit före dem. Det finns ingen risk att någon redan har skrivit precis likadant som du. Du använder väldigt ovanliga ord och sätter ihop dem till både förvirrande, löjliga och konstiga meningar. Men meningarna är också kreativa, intressanta och roliga.
Du är speciell. Ser fram emot dejten ;)

2014-01-18 @ 23:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0