2012-11-04 / 15:58:00 Kategori: Allmänt

Har du ingen biljett? Titta hit!!

Förlåt för att inget kapitel har kommit, jag är så ledsen. Jag lovade er och allting, men jag kunde tyvärr inte hålla det. Köandet med att bl a köpa biljetter och annat kom emellan, har även varit lite tragedier som gjort att jag varit riktigt nedstämd.  Därför har tyvärr ni fått smällen. Ledsen för det!
 

 
Svar: Hej Maja! Tack så jättemycket för att du läser! Här kommer länkningarna. :) 
 
 
Svar: Hej Linnea! Ja, jag fick faktiskt biljetter efter många timmars köande! Superglad, verkligen. Även grattis till alla er som fick biljetter!!  Återkommer med mer information om ni vill träffa mig där närmare konserten. :)
Och självklart kan jag sprida din grupp!
TILL ALLA ER SOM ÄR UTAN BILJETT OCH HAR LUST ATT BUDA FÖR ATT FÅ EN, KIKA IN PÅ LINNEAS GRUPP! HÄR! 
2

Postat av: linnea Pettersson

Gud va kul grattis!! Och tack så jätte mycket!! :D

2012-11-04 @ 22:45:31
Postat av: Ida❤

Jag vill gärna träffas!:)❤ kika gärna in på min egna lilla novellblogg notjustaboyband.blogg.se och min och min kompis olivias novellblogg britishboybandff.blogg.se! :)❤ Love Ida ^^❤

2012-11-04 @ 23:44:59
URL: http://notjustaboyband.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0